Összes oldalmegjelenítés

2011. november 12., szombat

Zöld bor

Voltam ma vásárolni, és előbújt az alkoholista énem. Vettem egy rekesz (najó, csak 6 darab) sört, meg két üveg bort. Pedig még az előző borból is van. De úgy voltam vele, hogy inkább több legyen itthon, mint kevesebb.
Igazából csak egy üveg bort akartam venni, de ahogy andalogtam a sorok között megakadt a szemem, egy igéző, világoszöld színű nedün, és egyszerűen nem tudtam ellenállni. Ailg várom, hogy legyen valami jeles alkalom, és felbonthassam. (Aztán kiderül, hogy egy rakás szar. Nem, NEM! Ilyen gondolatokkal a fejemben semmire nem megyek.) Szerintem November 26-án este 8-9 körül fogom felbontani. Akkor mondom ez az utolsó beszédemet, ACS leszek, a világ is szebb lesz, a madarak is szebben fognak csiripelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése