Összes oldalmegjelenítés

2011. november 3., csütörtök

Alváshiány - újfent

Jajistenem, hát én nem tudom mi lesz velem!
Kedden hajnali kettőig fent voltam, mert ez a majom mosógép nem akart megállni. 9-kor tettem be a mosást, de valamiért nem hagyta abba. Pedig ott állt már a stop feliraton, de csak forgott, forgott, forgott… 2-kor gyorsan kiteregettem, aztán bedőltem az ágyba.
Szerdán ugye bulizni mentünk, bár relatíve hamar hazajöttünk, de még itthon beszélgettünk Tibivel, meg a franc se tudja mit csináltam még, hajnali 1 van már megint.
Ma ennek hála mint egy zombi úgy néztem ki. El is bóbiskoltam mindenféle meetingeken vagy csak úgy a székemen ülve. De voltak izgalmas dolgok is a napban, például felmentünk az épület legtetejére. Ez kérem szépen a világ legmagasabban lévő bárja! Már gondolom nem tengerszint feletti magasságra, hanem emeletre. 118 emelet!!! Ez kurva magas! Az Empire State Buildingen is az első kilátószint "csak" a 85.-en van. Konkrétan az egész városra lenéztünk. Nem csináltam fényképeket, mert üveg mögött voltunk és kicsit koszos is volt az üveg. De kellemes látvány volt.
Utána hazasétáltam, közben benéztem az éjszakai piacra. Valami ajándékot kerestem az otthoniaknak, de nam csak akármilyen csecsebecsét kutattam, hanem valami olyasmit, ami mindenkinek testreszabott. Ilyeneket nem nagyon találtam, ami meg volt, az meg hihetetlen gagyi minőség volt. Még ránézésre nem volt olyan szar, de ahogy megfogtam már dobtam is el.
Napközben többször is elmondtam a beszédem, de mindig kicsúsztam az időből. Viszont este csináltam egy kosztümös főpróbát Superman pólóval, kipreparált patentos inggel, palásttal, és tükör előtt, jól artikulálva sikerült 7 perc alatt elmondanom. Úgyhogy pont nagyon jó.
Most már megint éjfél van, és még 2 inget ki kellene vasalnom, de lehet, hogy holnapra hagyom őket.
Elnézést a csapongásért, kicsit szét vagyok esve. Akármennyire is élvezem ezt a versenyt, rengeteg energiámat elveszi a készülés, és az izgalom mellett azért a nyomás is kezd nőni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése