Összes oldalmegjelenítés

2011. november 24., csütörtök

ALB

Külön bejegyzést szánok ennek az aprócska kis titulusnak, tegnap ALB lettem! Advanced Leader Bronze. A tréning volt az utolsó hiányzó modul. :) Igazából ezt nem terveztem, de úgy alakult, hogy több tréninget szerveztem le, mint ami az ACS-hez kell, úgyhogy egyet ezek közül betudtam ALB-nek. :)
Sajnos még hivatalosan nincs elismerve, valami gebasz van a Toastmasters International rendszerével, és amikor tegnap Gary be akart regisztrálni, akkor közölték, hogy Daniel M. Szentimrey-Harrach, ACB, CL, sajnos nincs meg a CC, ami az ALB-hez kell. Gondolom a programozó nem Toastmaster, és nem tette bele a logikát a rendszerbe, hogy ha egyszer ACB (vagy neadjisten ACS, ACG az ember), akkor a CC-je bezony megvan már.
Nem baj, jelentettük a hibát, remélhetőleg hamarosan orvosolva lészen.

Csak a biztonság kedvéért feloldom a rövidítéseket, hátha van olyan, akinek nem tiszta:
CC - Competent Communicator
ACB - Advanced Communicator Bronze
ACS - Advanced Communicator Silver
ACG - Advanced Communicator Gold
CL - Competent Leader
ALB - ezt már a szövegben feloldottam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése