Összes oldalmegjelenítés

2011. november 21., hétfő

A14 - A night in Bangkok

Project 3 from The Entertaining Speaker manual, time 5-7 minutes, Make Them Laugh. Magyarul ennek egy vicces beszédnek kellett lennie. Jól is sült el, volt pár akkora röhögés, hogy rendesen megijedtem. Egy pár részen mondjuk még csiszolni kell, mert azok nem voltak olyan jók, de összességében elégedett voltam a beszéddel. Viszont volt pár nyelvi nehézség, egy egytemi klubban beszéltem, és az angol nem volt olyan magas szintű. Nem tudták pl., hogy mi az a cockroach meg a prostitute. Bangkok révén muszáj volt a transzvesztita kurvákról beszélnem, főleg mert ehhez a témához volt a legjobb poénom. De egyrészt a szót nem ismerte a közönség nagy része, másrészt meg mint kiderült itt Kínában a prostitúció illegális. Szóval veszélyes vizekre is eveztem. Majd a következő verzióban ezt egy picit tompítjuk.
A Sharing Sessionöm nem volt olyan jó. Legalábbis én nem voltam vele elégedett. Nem volt a szerkezet se túl jól felépítve, egy csomó hasznos dolgot el sem mondtam, mondtam helyette haszontalant. Újabb bizonyíték, hogy GYAKOROLNI kell minden beszédet előadás előtt. Igaz, ezt elmondtam egyszer, de ennyi. Pedig akkor sem ment jól. Nem tudom mire alapoztam a gyanúm, hogy majd élesben jó lesz... No mindegy.
Este pedig mit fedeztem fel? Tudok magas hangon sikítani! Sajnos a felfedezés negatív oldala, hogy mérgemben sikerült ezt a hangot kiadnom. Este fél 11-kor jön egy SMS, hogy a klub, ahol pénteken beszéltem volna mégis kínai nyelvű lesz, úgyhogy tegyük át jövő hétre. Grrrrr... Nem gyengén lettem nagyon ideges. Cserébe 12 éves korom óta először sikerült sikítanom egyet. (Nem vicc, szándékosan nem tudok.) Úgyhogy most gyorsan próbálok keríteni egy másik klubot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése