Összes oldalmegjelenítés

2011. november 28., hétfő

Híres lettem

Ugye van a mi felvilágosult nyugati világunkban is egy Twitter nevű megoldás, amit én konkrétan még sosem használtam. Teljesen természetes, hogy ez itt a mi keleti világunkban nem működik, hát legyártották helyette a sajátjukat. (Amúgy lehet, hogy ez a Nagy Kínai Tűzfal is csak azért van, hogy több munkahelyet teremtsenek. Egy csomó embernek lehet ezentúl az a munkája, hogy ugyanazt megcsinálják, amit már az amerikaiak meg ki tudja kik megcsináltak, csak ezt most ők csinálják, és máshogy hívják.) Itt Weibonak hívják a megoldást, de pont ugyanaz, mint a Twitter: rövid üzeneteket oszthatsz meg a külvilággal, vagy képeket küldhetsz, és a barátaid mind látni fogják.
Hát így indult a pályafutásom. Nekem nyilván nincs Weibo fiókom, de rajtam kívül mindenki másnak van. Amint megérkezett a csellóm, Lucas csinált rólam egy képet, amit aztán feltöltött Weibora. Ez még érthető is, hiszen promótálni kell a zenekart, de ezek után, ezt a képet tetszőleges emberek tovább osztották, és most már csak azt érzem ebből, hogy tök ismeretlen emberek odajönnek az irodában, hogy látták A Képet. :D Remek.
Hogy Peter Griffintől idézzek:
"Lois, don't be scared, but I think I'm Jesus."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése