Összes oldalmegjelenítés

2011. november 15., kedd

Advanced Communicator Bronze!

Véletlen egybeesés, hogy pont ez a 100. bejegyzésem. :)
Ma kérem szépen Advanced Communicator Bronze lettem! Ideje volt. 10 hónapomba telt. És akkor most 10 napom van az ACS-re. :P A jó hír az, hogy sikerült lefoglalnom az összes beszédemet. Nem mindet akkor, amikor akartam, és elég sok időm elment telefonálgatással meg e-mailezgetéssel meg sms-ezgetéssel, de a végére minden megvan. A spéci tréning modulokat is lefoglaltam, azokból igazából még többet is csinálok, mint kellene. :D Lassan jöttek a válaszok, úgyhogy több helyre bejelentkeztem, és a végén mindenhol elfogadták.
Szóval most úgy néz ki, hogy ezen a héten csütörtök, péntek 1-1 beszéd. Szombaton megpihenek, vasárnap végül csak 1 beszédem lesz.
Hétfőn 2 (ugyanabban a klubban), kedden 1, szerdán 3 (két különböző klubban), csütörtökön 2 (ugyanabban a klubban), pénteken 1, szombaton 1.
Az eheti beszédek gyakorlásával relatíve jól állok, de jövő hétre még néhány beszédet el sem kezdtem írni. Szóval szombaton szerintem beköltözök az irodába (itt kevesebb a zavaró tényező), és agresszívan nekiállok beszédeket írni.
Viszont a mai két beszédem alatt is örömmel tapasztaltam, hogy viszonylag kevesebb készüléssel is el tudok mondani egy jó beszédet. Nagyon pozitív volt a mai visszhang.
Holnaptól kezdődik a videózás is.
Na, ez most ilyen összehánytra sikeredett, inkább csak gyorsan leírtam, ami kihullott a fejemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése