Összes oldalmegjelenítés

2011. november 19., szombat

A13 - Live your dreams

Hát bizony, váltottam. Elmondtam még este párszor az új beszédet Iverről, és jobban tetszett, mint az előző. Sajnos kicsit rövid (alig több, mint 5 perces), de kaptam hasznos tippeket mit kellene még beletenni, úgyhogy legközelebb ez már nem lesz probléma.
Project 2 from The Entertaining Speaker manual, Resources for Entertainment. Time 5-7 minutes.
Tetszett a közönségnek, az volt a kifogás csak, hogy nem volt elég vicces. És amúgy ezzel kapcsolatban kaptam is hasznos tippet. Mert ugye a szórakoztató az nem feltétlenül vicces, és ezzel egyet is értett az értékelőm, viszont azt mondta, hogy akármilyen motiváló vagy megható is a beszéd, ha csempészek bele egy-két vicces, akkor sokkal jobb lesz. És még konkrét tippeket is adott, milyen viccek illenének bele. Szóval hasznos volt. Vicces amúgy, hogy már annyiszor hallottam ezt a tippet, hogy egy komoly beszédbe is kell humor, sőt, már én is mondtam másnak, de amikor arra kerül a sor, hogy nekem kellene alkalmazni, akkor megáll a tudomány. Hiába no, tanulom még a szakmát.
Most sokkal többet nem írok, mert még egy csomó beszédet be kell gyakorolnom. Tegnap is egész délután bent voltam az irodában, ma is ez a terv. Ma valahogy hatékonyabbnak kell lennem, mint tegnap, különben csúfos hét elé nézünk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése