Összes oldalmegjelenítés

2011. november 27., vasárnap

ACS és házibuli

Hát kérem szépen sikerült!
Bár voltak nehézségek, meg egy darabig úgy tűnt, hogy nem fog összejönni a dolog 10 nap alatt, de a végén minden részlet a helyére került, és 10 nappal azután, hogy megszereztem az ACB-met, ACS lettem. :D
A sors kellemes fintora (bár ilyen esetben gondolom a mosoly szó jobb lenne), hogy egy barátom elhívott utána egy házibuliba, ami pont kapóra jött. Na nem engem ünnepeltek, 2 lánynak volt a születésnapja, és ők rendezték a bulit, én csak úgy bepofátlankodtam. Ez ilyen külföldi társaság volt, alig voltak helyiek, de legalább végre nem volt olyan problémám, hogy nem értem a beszélgetést, mert mindenki kínaiul hablatyol. Helyette olyan problémám volt, hogy nem értem a beszélgetést, mert mindenki spanyolul hablatyol. Na de mindegy. :P
Még a buli elején gyorsan felzúztam a netre, hogy regisztráljam az ACS-emet, aztán belemerültem az ünneplésbe. Sangria, sör, rum, pezsgő, ami jött, hajnali 3-kor hazakeveredés, reggel fejfájás. Ez a tömör összegzése az estének. De jó volt, nem voltam még itt házibuliban, és jó fej emberkékkel ismerkedtem meg. Többek között egy magyar sráccal is. :D Kicsi a világ.
A házibuli után lementünk még valami klubba, ahol latin zene szólt, úgyhogy felelevenítettem kicsit a salsa tudásomat is. Jó volt. :)
Az egyedüli kellemetlenség az volt, hogy másnap hajnali 10-re hivatalos voltam egy TM meetingre, mert General Evaluator voltam. Szóval kb. 4 és fél óra alvás után kikecmeregtem az ágyból, de ennek ellenére meglepően jól ment az értékelés. Ja, és itt megint tavaszi meleg van. Ilyen 20 fok körüli az idő, kigombolt kabátban is izzadtam a biciklin. Irigylitek a problémáim, mi? :D Tudom ám, hogy otthon fagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése