Összes oldalmegjelenítés

2011. november 22., kedd

A15 - Life after Toastmasters

Project 2 from the Speaking to Inform manual, time 5-7 minutes, Resources for Informing.
Azt kell, hogy mondjam, hogy szuper jó volt ez a meeting! Két előadásom volt, egy tréning arról, hogyan építsük fel a beszédünket, és ez az ominózus A15 speech. Ez volt az első tréning, ami tényleg jól ment. Az eddigiek inkább csak olyan megyeget kategóriásak voltak, viszont erre most tényleg rendesen felkészültem, elgyakoroltam vagy 5-ször előtte, kinyomtattam mindenféle segédanyagot, amit aztán felragasztgattam a táblára, és a közönség csüggött a szavaimon. :) Olyannyira, hogy meeting után különböző más meghívásokat is kaptam, hogy tartsak tréninget itt is, meg ott is. :) Úgyhogy tényleg jó lehetett.
A beszédem is izgalmas volt, arról szólt, hogy milyen további lehetőségeink vannak, ha a Toastmastersnél még magasabb szintre akarunk jutni a beszéd területén. Egy csomó új információ volt benne, és láthatólag ez is eléggé motiválta a hallgatóságot.
Egy szónak is száz a vége (legalábbis ha én kezdek el hablatyolni róla), jó kis meeting volt ez tegnap.
A mai nap megint kicsit nehezebbnek ígérkezik. De erről majd utólag, lehet, hogy mégis csak jól fog elsülni. :)
És nem sikerült péntekre helyet találnom. Backup speaker vagyok csak, ami azt jelenti, hogy csak akkor beszélhetek, ha valaki lemondja a saját beszédét. Bejelentkeztem egy másik klubba vasárnapra (igaz, az már kívül van a 10 napomon), de ott is csak backup speaker vagyok... Nem jó ez így!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése