Összes oldalmegjelenítés

2011. november 27., vasárnap

Cselló - igen is meg nem is

Múlt pénteken végre hozzájutottam a csellómhoz, és ma volt az első próba, ahol már produkálni kellett volna magam. Bejöttem az irodába kicsit hamarabb, hogy gyakoroljak, nem olyan vészes a szólamom, de azért annyira nem triviális, úgyhogy nem ártott kicsit átnézni. Nem tudtam teljesen begykorolni, de nagyjából jó volt.
Amikor erre a számra került a sor, szépen kicsomagoltam, elkezdtem játszani, aztán gondoltam zúzok egy kicsit, erre eltörött a vonó! Ez mind kölcsön jószág, úgyhogy most nem örülünk. Mondjuk ilyet még nem láttam. 20 év alatt se velem, se senkivel, aki ismerek nem fordult elő ilyen. Pedig nem voltam brutál erőszakos. Valószínű valami anyaghiba lehetett a fában, aztán eddig bírta. Úgyhogy most keresni kell hét elején valami hangszerboltot, aztán veszek egy másikat. Otthon 20-30e forintért már lehet jó vonót kapni, ha itt is ez a helyzet, akkor nincs nagy tragédia. Csak az utánajárás az a nyűg. Főleg, hogy nekem vasárnap fellépésem van, és addig még meg kell tanulnom megint csellózni. :D Úgy terveztem, hogy most hétvégén gyakorlok pár órát, és az elég ahhoz, hogy a 3 dalt, amit kiválasztottam begyakoroljam, de hát így most ez nem fog összejönni. Hogy a kedvenc fantasy könyvemből idézzek: "Nothing is ever easy."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése