Összes oldalmegjelenítés

2011. október 26., szerda

Giccsparádé

Ez a mai nap igen csak hasznos volt Toastmasters szempontból! (Ennek még semmi köze a giccsparádéhoz, az majd később jön.) Először délben volt egy céges meetingünk, ahol előadtam életem első prezentációját a Successful Club Seriesből. Megrendeltem önköltségen az egész kötetet, mert ilyen szempontból egyik klub sem túl aktív ahol tag vagyok. Szerintem jól ment, kicsit lehetne még összeszedettebb, de nem volt vészes. A végén sok kérdés volt, úgy látszott, hogy lelkesek a tagok. És most használtam először éles bevetésen a nemrég beszerzett remote presenteremet. (Kis távirányító, amivel tudom előre-hátra léptetni a slide-okat, ha úgy tartja úri kedvem el tudom sötétíteni a képernyőt, plusz még ZÖLD lézer pointer is van benne.) Szóval ez sikeres volt, és így már csak egy előadás választ el az Advance Leader Bronze státusztól! :) Egy másik előadás a SCS-ből. Hong Kong után lenyomom valamelyik klubban, és akkor végre a jól megérdemelt ALB lesz a nevem mögött.
Este aztán az IDEAL TM klubban voltam, ahol még egyszer elmondtam a verseny beszédem. Most sikerült beleférnem az időbe, jól is éreztem magam, és az előzőekhez képest sok hangos nagy nevetést is kaptam. A végén kaptam pár NAGYON hasznos tanácsot, úgyhogy holnap megint átírom majd a beszédet. :P
És akkor a giccsparádé. Ahogy ballagtam haza a metrótól látom ám, hogy valami nagy zenebona van a közeli múzeum tetején. "Ilyet még nem tapasztaltam" - hogy Sean Connery szavaival éljek. (Melyik filmben mondja?) Ahogy közelebb mentem, látom ám, hogy egy Lamborghini, egy SLS Merci meg két Porsche trónol a bejárat előtt. Hűha, ennek a fele se tréfa! Igen ám, de ahogy közelebb értem, és az éjszakai fényekben kezdtek előtűnni a formákhoz kapcsolt színek, a kezdeti lelkesedés a hányingernek adta át a helyét, ugyanis a Lambo meg a Merci is pink és fekete színekben pompázott. De főleg pink. Roppant undorító volt! A Porschék természetesen jól néztek ki, azokat nem merték így meggyalázni, az egyik fekete a másik fehér volt. Valami Piguet felirat is le volt téve valahova, gondolom annak köszönhettük ezt a gyönyörű rózsaszín világot. Azért az SLS Mercit néztem egy darabig, még nem láttam élőben. Jobban néz ki, mint a képeken.

3 megjegyzés:

  1. Az idézet az Indiana Jones és az utolsó keresztes lovagból való.

    VálaszTörlés
  2. IGEEEEEN! És ilyet még nem tapasztaltam, hogy valaki egy idézetes kérdésemre válaszoljon! Úgyhogy köszönöm szépen. :)
    A sors fintora, hogy épp most válaszoltál erre a bejegyzésre, mert én meg épp most láttam egy undorító pink színű BMW Z4-est az ablakból. :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy ezzel némileg tudtam enyhíteni(?) a kínai optikai-autó tuning szélsőségeinek hatását.
    Most raktam be a feed olvasómba az összes bejegyzésed RSS-t, azért most vettem észre, hogy írtad ezt.

    VálaszTörlés