Összes oldalmegjelenítés

2012. július 16., hétfő

Sokmindenről keveset

Rengeteg minden történt velem a hétvégén, de mivel sietek, meg sok a munka, ezért most nem írok sokat.

  • Két Division szintű tréninget is tartottam, és egyáltalán nem izgultam. Úgy látszik a rutin azert sokat számit. Emlékszem, 2 éve még akkor is remegett a lábam, amikor 20 ember előtt kellett beszélnem, most meg 80 előtt sem. Meg egész jól is ment mind a kettő. Nem mondom, hogy tökéletes volt, mert nyilván nem (főleg, hogy nem is nagyon készültem rájuk azon kívül, hogy egy ákombákom mind mapet  legyártottam előtte), de látszólag érdekelte az embereket, amit mondok, és válaszoltak is, amikor kérdeztem oket.
  • Átköltöztem az új lakásomba!
  • Vettünk Sophie-val mindenfélét még, ami hiányzott, pl.: vízforralót, vasalódeszkát, vasalót, elemeket (most már működik a kóddal nyitható ajtóm!), szemetesvödröket (összesen 4 darabot), biciklis esőkabátot, törlőrongyokat, meg még pár apróságot, ami most nem jut eszembe. Aztán begyűjtöttük az ő lakásáról a cuccaimat, amiket még múltkor itt hagytam, és mint egy vándor cigánytábor átevickéltünk hozzám. Igazából csak a taxiig kellett evickélni, de az is elég körülményes volt.
  • Utána kipakoltunk, és megpróbáltam belakni a lakást. Még nem tökéletes, de alakul. A legnagyobb problémám, hogy egyelőre nincs Internetem, mert az összes szemétláda szomszédom rendesen lekódolta.
  • Ja, észrevettük, hogy az egyik mosdóm ereszt, úgyhogy azzal még a tulajnak lesz egy kis dolga. Viszont én addig sem tudom használni.
  • És éjszaka olyan vicceset álmodtam, hogy felébredtem, és hangosan elkezdtem röhögni. :D Persze csak az én hülye fejemnek vicces ez, de elmondom. Egy párbeszéd volt, emberek nem is voltak az álomban, csak hangok. És csak ennyiből állt:
    - Ha a szeme helyén az orra van, akkor az orra helyén mi van?
    - Szaroshugyhólyag!
    De a második hang olyan gyorsan vágta rá ezt a szürreális választ, hogy ezen kezdtem el röhögni.
  • Hétfő reggel óta újra sok a munka, úgyhogy most be is fejezem. Meg még vásárolni is kell. Vennem kell felmosófát, mosogatószert és faliórát.
És az egész bejegyzés tanulsága, hogy nincs Internetem, egy darabig még nem is lesz, úgyhogy nem tudok se Skype-olni, se e-mailekre válaszolni. Ha valami fontos dolog van, akkor a céges címemre legyetek szívesek eljuttatni.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. illetve mennyi ott a net, milyen fajta van, mennyi idő alatt kötik be?

    VálaszTörlés
  3. Utólagos engedelmeddel az első bejegyzésed töröltem. Persze csak azért, hogy a blog megőrizhesse PG-13 besorolását.

    Netre most kb. 7000 forintot fogok költeni, ebben benne van egy 20M/1M net, telefon, meg mobil.
    Ha csak a netet kérem, akkor meg 6700 forint lenne, ezért döntöttem a csomag mellett.

    VálaszTörlés