Összes oldalmegjelenítés

2011. november 4., péntek

Irány a DÖNTŐ!

Huhh, ma kérem szépen két versenyt is magam mögött tudtam, és mind a kettőben a top 3-ban végeztem, úgyhogy irány a DÖNTŐ!
Az Evaluation Contesten 3. lettem. Én voltam az utolsó, úgyhogy nem hallottam az előttem lévőket, de nem bánom ezt a 3. helyet. Jó volt, amit mondtam, de nem volt annyira összeszedett, mint a Division Contesten például. Utána még beszéltem az első helyezettel, és adott pár tanácsot. Meglátjuk holnap milyen napom lesz, nagyon erős a mezőny, de ha kifogok egy jó pillanatot, akkor nyerhetek.
A humoros speech contest már érdekesebb volt. 8 versenyzőből 2. lettem, ami nem rossz, de ugye ez még csak az elődöntő. Ha itt sem tudok nyerni, akkor a döntőben nem sok esélyem lesz. Szóval most még a beszédemet foltozgatom. A szokásos probléma: nem elég vicces. Egyszerűen több poén kell bele.
Wish me luck!

1 megjegyzés: