Összes oldalmegjelenítés

2011. november 2., szerda

Poper Peparation...

Kis elmaradásban vagyok, mondom mi történt mostanság. Kedd este dolgoztam, viszont előtte még beszereztem bár nagyon fontos dolgot. Egy fekete csokornyakkendőt, egy fekete cummerbundot és egy fekete díszzsebkendőt. Mivel a fekete zakóhoz a fekete zsebkendő szerintem gagyin mutat, ezért varrattam magamnak egy sárgát is. A sárga csak másnapra készül el, de nem baj.
És akkor fizessünk. Itt jött a nagy szemkerekedés. Egy kollégám vitt el ehhez a szabóhoz, hogy már 2 éve itt csináltatja a ruháit, és milyen baromi jó. Erre elém rak egy AKKORA számot, hogy köpni nyelni nem tudtam. Feltételeztem, hogy mivel ismerőssel vagyok, ezért nem fog átverni, úgyhogy nem próbáltam meg alkudni. Inkább odaadtam az ÖSSZES maradék pénzem, és még így is tartoztam neki. Mondta, hogy nem baj, majd megadom, amikor másnap visszajövök a zsebkendőért. Jó.
Útban vissza az irodába azért megemlítettem a kollégámank, hogy elég borsosan mérte ezt a pár vászondarabot a fickó. De mondjuk az is igaz, hogy fogalmam sincs, hogy mennyi egy cummerbund amúgy, vagy akármi más is. Szóval lehet, hogy jó ár volt, és ez mindenhol drága.
Szerdán aztán visszamentem, elkészült a zsebkendő, fizetnék, erre mondja a fickó, hogy semmi szükség rá, már a kollégámmal beszélt, nem kell kifizetni a maradékot. Most nem tudom, hogy kifizette-e helyettem, remélem nem, vagy csak mondta a csókának, hogy sokalltam az árat. :P Majd holnap megkérdezem tőle.
Na de ami még tegnap este történt. Miután hazaértem az új szerzeményeimmel (amik között amúgy 6 darab patent is szerepelt), nekiálltam az előadóingem utolsó simításainak. Felvarrtam szépen a 6 darab patentot, gyönyörűen néz ki az álgombokkal, senki meg nem mondja, hogy nem azok vannak begombolva, és egy közepesen erős rántásra gond nélkül szétszakat. Szóval minden a legjobb!
Hittem egészen estig! Amikoris félálomban fészkelődve beugrott, hogy valószínűleg ki leszek hangosítva. A mikrofon pedig az INGEMRE lesz rácsíptetve. És a végén, amikor széttépem az inget, akkor a mikrofon elmegy a pofámtól, és pont a beszéd legvége nem lesz hallható. Agyaltam a dolgon egy kicsit, és valószínűleg azt fogom kérni, hogy a pólómhoz csíptessék a mikrofont, úgy, hogy kilóg két gombolás között. Így amikor letépem az inget, a mikrofon akkor is a helyén marad. Már csak azt kell valahogy okosan elintézni, hogy a drót ne lifegjen a Superman embléma előtt. Sok dologra kell figyelni, de "mint már mondottam" poper peparation...
Amúgy egy kis lábjegyzet még a mai naphoz, hogy amikor visszamentem a szabóhoz felajánlotta, hogy csinál nekem öltönyt meg inget is. Miért ne ajánlotta volna fel? És kiderült, hogy egy inget kevesebb mint fele annyiért csinál, mint amit a kis pakkomért elsőre elkért! Kb. 10e forintért kaphatok egy méretre gyártott inget. Ami egyáltalán nem rossz ár. Méretre szabott öltönyt meg bő 50e forintért csinál, ami szintén megfontolandó. Szóval lehet, hogy holnap még behívom az irodába (mert ilyet is vállal), csináltatok egy öltönyt meg inget (egy nap alatt kész van), aztán majd összehasonlítom egy sanghaji szabóval. Aztán amelyik jobb lesz, attól rendelek majd többet. Ja, mert hogy az itteni olyat is tud, hogy ha egyszer levette a méretet, utána a világon akárhová elküldi nekem az új cuccokat.
Ja és még egy kis lábjegyzet, akkora böszme nagy bevásárlóközpont van az irodánk alatt, hogy ma konkrétan nem találtam ki belőle. Nem emlékeztem egész pontosan hogy jutok el ahhoz a kijárathoz ahonnan aztán tudom az utat a szabóhoz, és vagy 15 percig ténferegtem, futkostam össze-vissza (elég mérgesen amúgy, mert aztán időre mentem valahova), amíg végre sikerült előásnom a megfelelő kijáratot.
És hogy hova is mentem időre? Hát a szabó után meg akartam nézni a híres lézershow-t. Amit ugye már föntről láttam egyszer. Szaladnom kellett már majdnem a végén, hogy odaérjek 8-ra a tengerpartra, de a zene mellől, meg a jó oldalról nézve a házakat, nagyon atom kis műsor volt. Hatalmas zöld lézerek, reflektorok, össze-vissza villogó felhőkarcolók, persze mind a zene ütemére. Megérte loholni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése