Összes oldalmegjelenítés

2011. november 19., szombat

A12 - Shopping

Ez egy szórakoztató beszéd volt. Project 1 from The Entertaining Speaker manual. Time 5-7 minutes.
Jól ment, rengeteget nevettek az emberek (többet, mint a verseny beszédem alatt :D), viszont olyan sok mondanivalója nem volt. Mondjuk nem is terveztem, de utólag azért megkaptam kommentként, hogy valami üzenet azért lehetett volna benne. Szóval ezt majd kicsit jobban át kell írnom, mint az előzőt, amikor újra elmondom.
Sajnos most az értékelésem nem volt túl hasznos. Mondtam a srácnak, hogy cut the crap, erre 2 percen keresztül csak azt magyarázta, hogy miért volt jó. Nem érdekel miért volt jó, tudom miért volt jó! Azt mondd, hogy lehet jobb. Azért a végére csak becsempészett valami javaslatot, ami egyébként nem is rossz. Maga a javaslat nagyon általános volt (legyen benne fordulat, ez adja a humoros beszéd értékét), viszont mondott egy példát is, ami viszont nagyon jó volt. Úgyhogy azt tuti belerakom a következő változatba. Meeting után még elmentünk páran kajálni, és ott azért kaptam több feedbacket is, hogy pl. a címnek nem sok köze volt a történethez, vagy ahhoz a kis üzenetecskéhez, ami azért volt benne. (Teljesen igaz.) Meg hogy túl sokat mozogtam a színpadon, némelyik helyváltoztatásomnak volt értelme, viszont sok olyan átmasírozás volt a terem egyik feléből a másikba, ami inkább csak megzavarta az embereket, nem alátámasztotta az üzenetet. (Ebben is lehet valami, még nem néztem vissza a beszédet.) Ja, meg azt is mondták, hogy az elején beletettem egy mondatot, ami miatt sokan azt hitték, hogy fogok valamiről beszélni, amiről nem beszéltem. Nem is akartam arról beszélni, de nem gondoltam rá, hogy az elején az a mondat ilyen félrevezető lehet. Szóval ezt meg ki kell szedni majd a 2.0-ás változatból.

Maga a meeting amúgy jó volt, volt egy vita benne (mármint egy vezényelt debate session), ami nagyon izgalmas volt. Még nem éltem át ilyet, és ügyesek voltak a vitázók. Remélem lesz majd valami hasonló hamarosan, ahol kipróbálhatom milyen is ez.

Most lépek, nem állok olyan jól a jövő heti beszédek megírásával, sőt ami azt illeti, a holnap reggeli beszéddel sem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése