Összes oldalmegjelenítés

2011. november 23., szerda

A16 - How to enhance your presentations

Project 3 from the Speaking to Inform manual, time 5-7 minutes, The Demonstration Talk.
Arról szólt a beszéd, hogy mi is az a remote presenter (az a kis távirányító, amivel a diákat léptetem PowerPointban), hogy lehet használni, mik az előnyök, hátrányok, mire kell figyelni, amikor venni akarunk egy ilyet. Egész jól lement a beszéd, benne is voltam az időben. Viszont azt veszem észre, hogy a befejezéseim úgy általában nem elég ütősek. Erre valahogy több időt kellene szánni, és úgy befejezni egy-egy beszédet, hogy az tényleg emlékezetes maradjon.
Elmondtam egy tréninget is, hát ez megint nagyon gázul sikerült. Ki is csúsztam az időből, nem is volt rendszerezett, valamit ezzel csinálni kell. Nem tudom miért ment tegnap olyan jól, ma meg olyan nem jól. Pedig ezt is gyakoroltam, igaz csak 3-szor mondtam el, de valahogy az egész más volt. Persze a klub nagyon támogató, nem mondják, hogy szar volt. :P Sőt, nagyon is hasznos volt a hivatalos értékelőm megjegyzése. Rámutatott a szerkezeti hiányosságra (pont, amit megkaptam tegnap is), úgyhogy jól a fejembe verte ezzel, hogy legközelebb erre figyelni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése