Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 30., péntek

Bangkokban

Na, kérem szépen, itt vagyok Bangkokban. Csak gyorsan összeírom a legfontosabbakat, hogy időben (well, hajnali 1 előtt, ami igazábó hajnali 2 sanghaji idő szerint) ágyba kerüljek.
Szóval a reggeli gépem 2 és fél óra késéssel indult, a csatlakozásom Makaóból másfél óra késéssel (szerintem a tújfun borította fel az időbeosztást), úgyhogy helyi idő szerint 8-ra érkeztem meg. Háromnegyed 9 körülre keveredtem ki a reptérről, és fél 10-re érkeztem meg Andershez, a szállásadómhoz. A közlekedés a városban meglepően könnyen ment. Beletörődtem, hogy a reptéren váltom át az 50 dolláromat, nem gondoltam rá többet, hogy mennyivel vertek át vajon, viszont cserébe minden jegyet simán meg tudtam venni.
A repülőn elolvastam a leírást Bangkokról, ami nagyon hasznos volt, mert benne volt pl. a metró térkép meg mindenféle hasznos infó, amik segítségével már a gépen kitaláltam, hogy jutok majd el a szállásomra. És tényleg úgy is volt minden.
Anders nagyon jó fej, jól elbeszélgettünk, és még vacsorát is adott. :) Biomérnök srác és megújuló energiát kutat. A névjegye szerint 'Chief Scientist'. :)
Holnap megkezdem a barangolásom a városban, váltok pénzt Kuala Lumpurra, hogy ott már ne a reptéren kelljen és... nem tudom mit hoz még a holnap.
Ja, az egyedüli bánatom egyelőre, hogy egyik SIM kártyám sem működik itt. Ami annyira nem lenne gond, de azért néha jól jönne, ha tudnék kommunikálni Andersszel, illetve más CouchSurferekkel is tudnék beszélgetni, talán körbemutogatnák a várost. Így most csak e-mailben tudunk beszélgetni, ami nem a leghatékonyabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése