Összes oldalmegjelenítés

2011. október 3., hétfő

Vajon mikor fogom kialudni magam?

Ma elhagytam a házat. Mármint Anders házát. Ami igazából lakás, de mindegy, úgy nem hangzik olyan jól. Már tegnap este elbúcsúztunk, mert esélyes volt, hogy ma reggel nem fogunk találkozni, és így is lett. 6-kor keltem (hozzátenném, hogy fél 2 után feküdtem le, ezért a cím), de ügyesen kiértem a reptérre.
Itt találkoztam Marttal, akit a CouchSurfing oldalon ismertem meg. Ő nem tud vendéget fogadni, viszont szeret beszélgetni emberekkel, ezért keresett meg. A reptéren dolgozik, szóval így pont jó volt, legalább izgalmasan telt a várakozás. Illetve így nem is volt várakozás. Jó fej srác, és egy csomó nyelven beszél - egy kicsit. Ez a hobbija, hogy megtanuljon alapszinten mindenféle nyelvet. Úgyhogy kért is egy gyorstalpaló magyar tanfolyamot. :)
A gépen nem aludtam semmit, mert azt tanulmányoztam, hogy mit fogok majd Kuala Lumpurban csinálni. Amúgy mi bennfentesek csak KL-nek hívjuk. Fél órával leszállás előtt tudtam csak elkezdeni szundikálni, ami már nem ért olyan sokat. Aztán 1 órába telt, mire a vámvizsgálattal is végeztem, rengeteget kellett várni. Utána még egy óra volt, mire pénzt váltottam, megvettem a buszjegyet a városba, megtaláltam a buszt, felszálltam a buszra, leültem a buszon, felkönyököltem az ablakpárkányra a buszon, kinéztem az ablakon a buszon, elzártam a légkondit a buszon, és elindult a buszon. Illetve a busz. 1 újabb óra volt maga a busz út (ezt vajon egybe kell írni vagy külön?), közben kicsit szundikáltam, aztán beszélgettem a mellettem ülő kínai nővel, aztán gyönyörködtem a szépen sorba ültetett pálmafaerőben, aztán megint szundikáltam, aztán eleredt az eső, aztán megérkeztünk.
Relatíve egyszerűen eljutottam a szállásomra, szerencsére még a reptéren szereztem térképet, úgyhogy tudtam navigálni.
A hostelem elég jó, van wifi. :P Ez fontos, mert különben nem tudnám a szingapúri CS szállásadómat intézni. Még mindig nem találtam senkit, de most már nem zavar. Elég olcsók itt a hostelek, és rájöttem, hogy Toastmastersen úgyis megismerkedek majd helyiekkel. De azért ma is írtam még 2 új embernek.
A hostelben elég sok időt eltöltöttem tervezéssel, úgyhogy olyan fél 7 örül indultam csak útnak.
Sétáltam egy jót a belvárosban, megtaláltam a masszázsszalont, amir Anders ajánlott még tegnap (holnap valószínű megyek majd egy körre), aztán pedig megpillantottam az ikertornyot! Hát ez nagyon hűha. Csillog-villog az egész, hatalmas nagy, van egy 5 emeletes pláza a lábánál, ami egy kis viskónak tűnik kb. mellette. Cserébe jó drága. :P Csináltam mindenféle képeket, de még nem töltöttem fel a gépre, úgyhogy nem tudom milyenek lettek.
Ja, tényleg, ezt muszáj leírnom. Nem tudom, hogy ez ilyen Dél-Kelet Ázsiai (tudom, hogy valamit kis betűvel kellene írni, de nem tudom mit) szokás-e, de amint kiléptem az ajtón, kb. rögtön leszólított egy prosti. Viszont a színvonalbeli visszaesés a tegnapi felhozatalhoz képest majdnem könnyeket csalt a szemembe. Szóval gyorsan elmenekültem, mert ez a mai példány szörnyű látvány volt...
Este egy kínai étteremben kajáltam, közben tovább pofozgattam a beszédem, most meg talán még van rá esély, hogy éjfél előtt ágyba kerülök. Majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése