Összes oldalmegjelenítés

2011. október 17., hétfő

Bajnok született!!!

Még 24 óra sem telt el azóta, hogy visszajöttem az országba, de máris megnyertem a Humorous Speech Contest és az Evaluation Contest következő fordulóját!!! Már csak a döntő van hátra, november első hétvégéjén Hong Kongban derül ki, hogy én vagyok egész Kína legjobb speakere! :D Legalábbis ez a terv, nyilván nyerni megyek oda is.
Még mindig tökre örülök, és néha csak úgy spontán elkezdek hangosan nevetni. Egy csomót dolgoztam ezen a beszéden, majdnem minden nap csiszoltam rajta valamit, és persze még a maradék 3 hétben is foltozgatom. Még mindig nem elég vicces, valamit muszáj kitalálnom, hogy többet nevessenek az emberek!
Most én is úgy éreztem, hogy az én beszédem volt a legjobb (najó, volt egy pici kétségem, mert egy másik beszéd is nagyon ütős volt), sokkal jobb érzés így nyerni. És az értékelés is jól ment, sikerült mindent el is mondanom, amit terveztem, és még jobban is össze tudtam rakni élőben, mint ahogy gyakoroltam. Nagyon gördülékeny volt! Fel van véve videóra, majd kiderítem, hogy lehet megkaparintani.
Visszanéztem a humoros beszédemet is, és meglepően tapasztaltam, hogy egész érthetően beszélek. Már csak egy-két mondan volt, amit elhadartam! Ezt jó nagy sikernek könyvelem el, mert az első alkalommal tényleg alig értettem én is, amikor megnéztem a videót. Most már tényleg a viccekre kellene fókuszálni.
Ja, és ami nagyon jó volt, hogy végre kaptam hasznos feedbacket a végén. Pár tanács, amiket használni is tudok, nem csak ilyen általános gondolatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése