Összes oldalmegjelenítés

2011. október 29., szombat

Halloween

Most néztem, hogy az előző bejegyzésben írok én mindenről, csak arról nem, hogy miért Good Morning a címe. Gyorsan bepótolom, aztán rátérünk az évszázad bulijára.
Szóval ahogy sétafikáltam a hegyen, feltűnt, hogy mindeki Good Morningot köszön. Még 11:30-kor is. Ez persze még az én buksimnak sem reggel, pedig én aztán tényleg szeretek sokáig aludni. Ennyi.
És akkor Halloween. Tibi aktívan része az itteni magyar közösségnek, úgyhogy estére egy magyar bulit terveztünk. Épp most van a Wine and Dine fesztivál, ahol rengeteg borász állít ki, többek között egy magyar is. Itt kezdődött a buli! Megismerkedtem a csapat keménymagjával, és ugye a boros pultnak köszönhetően csurrant-cseppent is valami.
A stand mellett, hogy vonzza a vásárlókat Cili (Ádám felesége, profi táncos) hastánc bemutatóval szórakoztatta a nagyérdeműt. Hatalmas sikerrel persze. Mi Tibivel olyan fél 8 körülre értünk le, fél 11-kor döntött úgy a csapat, hogy akkor át kell menni Lan Kwai Fongba. Ugyanis ott akkor halloweeni buli van most, hogy csak na! Legalábbis "ígymararááááz… takiÁdám", aki tavaly már volt. 5-en bepattantunk egy taxiba, és 15-20 perc alatt ott is voltunk. Aztán szembetalálkoztunk a tömeggel!
Úgy kell elképzelni ezt a helyet, hogy 2-3-4 utca hosszan az emberek lógnak ki a bárokból, kocsmákból, de annyira lógnak ki, hogy az utcán is egymásnak préselődünk és szemfülesnek kell lenni, hogy ne veszítsük el egymást. És közben irgalmatlan mennyiségű miniszoknyás rendőrnő, stuardess, ápolónő, tűzoltőlány, manga karakter, fekete cica, angyalka, navi (az Avatár 2 emberei), vámpír, hercegkisasszony, hulla, és még kitudja mi jön szembe. A jelmezek nagyon jók voltak, volt egy "menyasszony", akiből egy fűrész állt ki középen, és csurom vér volt. Persze volt pár nagyon ötletes érfi jelmez is, de az senkit nem érdekel. A lényeg az, hogy HK amúgy is szép lányai erre az estére úgy kicsípték magukat, hogy többet nem takart a ruha, mint amennyit takart, és hát… Jó volt.
Az egyedüli kellemetlenség az volt, hogy AKKORA tömeg volt, és a rendőrök annyira túlszabályozták, hogy konkrétan arra az utcára, ahol az IGAZI buli volt, nem is tudtunk bejutni. Így aztán fél 2 körül feladtuk, és hazamentünk. Cserébe szerdán este lesz bankers night, ugyanezen a környéken, talán egy picit kisebb tömeggel, de semmivel sem kisebb hangulattal.
Mielőtt még leírom, hogy a buli után végre jól kialudtam magam, elmondom, hogy az itteni lányok még sokkal szebbek, mint a shanghajiak. Ugyanúgy megvan az ázsiai bájuk, viszont ez itt végre gyönyörű, kerek fenekekkel van kiegészítve. Halloween, Halloween, te vagy a kedvenc ünnepem!
Miután hazaértünk persze hamar bedőltem az ágyba, és hiába van csak pár napom itt nézelődni, úgy voltam vele, hogy inkább kialszom magam, a francnak se kell az, hogy egész héten kómás legyek.
Most zúzok mindjárt múzeumozni, meg várost nézni.
Visszaolvastam a leírást, és nem sugárzik belőle, hogy miért is volt ez olyan hű de jó buli, de az volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése