Összes oldalmegjelenítés

2011. október 26., szerda

Give them some credit

Kicsit rosszul érzem magam, hogy múltkor úgy lehúztam a kínaiakat, szóval most mondok pár jó dolgot is róluk. Ez nem lesz olyan hosszú, és nem is lesz vicces. Inkább csak a lelkiismeretem megnyugtatására szolgál.
Szóval el kell ismernem, hogy amikor ezek az úton vannak, akkor azért elég jól figyelnek a többiekre. Még ha nem is úgy néz ki, és mégha naponta el is ütik egymást. Akkor hogy is van ez? Hát kérem szépen annyira kaotikus itt a közlekedés, hogyha nem figyelnének, akkor már tényleg kihaltak volna. Már kétszer fordult elő velem, hogy majdnem elütöttem valakit. Egy pillanatra elbambultam a biciklin, erre megjelenik az út közepén egy forgalommal szembe száguldó futó. Vagy egy szintén forgalommal szembe tekerő biciklis.Szóval muszáj, hogy a helyiek figyeljenek, különben lépten nyomon egymásnak mennének.
Na ennyi. Mondtam, hogy nem lesz vicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése