Összes oldalmegjelenítés

2011. október 2., vasárnap

Bangkok - Day 2.

Sikerült felkelnem olyan fél 10 körül. Tegnap éjszaka elfelejtettem beállítani az órámat, de nem is baj, legalább egy kicsit kipihentem magam. Anders ma hamarabb kelt, mint én, lehet, hogy az ő mocorgására ébredtem fel, de nem tudom biztosan.
11-re mentünk a kígyó farmra, mert volt egy bemutató, amit el akartunk csípni. Igazából egyikünk sem tudta miből fog állni, mert általában a kígyók az állatkertben nem túl aktívak, de egy próbát megért a dolog. És nagyon megérte menni, mert szuper izgalmas volt! Királykobrával nyitottak, aztán volt mindenféle más mérgező kígyó, később meg jöttek a nem mérgezők. Volt egy, ami egy csomószor megmarta a gondozót, de az pont nem volt mérges. Mármint sem a gondozó, sem a kígyó. És a végén még lehetett is fényképezkedni valami nagy pitonnal, és jó turistához méltóan be is álltam a sorba. :)
Ezután megebédeltünk egy szupermarket éttermében. 400 forintért végre ettem thai kaját. :) Finom wokban sült rizs, hús meg zöldségek voltak. Ebéd után elmentünk egy közeli parkba, ahol őshonos az a nagy gyík, amit tegnap is láttam. Egy csomó úszkált a vízben, és egy kisebbet láttunk a füvön is. Egy csomó ember sportolt mindenfélét a parkban, volt tai chi, jóga, valami késes, aikidóhoz hasonló sport, láttam megint egy kinti konditermet, volt uszoda, voltak brake táncos palánták, szóval nagyon érdekes volt.
És végre úgy viselkedtem, mint egy igazi, született thai! Már tegnap is megfigyeltem, hogy rengeteg ember és állat fekszik csak úgy kinyúlva a földön, széken, nyugágyban, stb. Miután Anders hazament dolgozni, én még kicsit bandukoltam a parkban. Leültem egy padra, hogy kipihenjem a délelőtt fáradalmait (no meg a kevés alvást), aztán egy óra múlva arra keltem, hogy valami gyerekek zajonganak körülöttem. :P Vicces volt.
Skytrainnel elmentem a folyópartra, ott felszálltam megint egy hajóra, hogy eljussak a királyi palotához. Nagyon megszerettem ezt a hajót. Olcsó és nagyon gyors. Plusz még izgalmas is. :) Igazából nem a palotához készültem, hanem a szemközti partra, valami más monstrumhoz, de ott nem állt meg a csónakom. Mindegy, így végülis egy megállóval később szálltam le, és így volt alkalmam végigbaktatni egy bolhapiac szerűségen. És itt hasított belém villámcsapásként a tudat: SZÖRNYETEG LETTEM!!! Ugyanis élveztem ezt az egész piacos nézelődést. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy kerestem valami kis ajándékot otthonra, szóval volt valami célja annak, hogy itt voltam. Végül találtam is, 700 forintért vettem 5 kis "színarany" szobrocskát. Elefántok, Buddhák, meg egy teknős. Majd lehet válogatni. Mármint nem nektek, a sanghaji otthonaiknak. :P
Mire a piac végére értem már elhagytam a palota bejáratát, úgyhogy inkább egy másik templomot néztem meg előtte. Wat Pho a neve, és 4 király van itt eltemetve. Kicsit hullagyalázó módon fel lehet mászni a sírra, és fényképezkedni. Én meg persze jó turista módjára... Itt még egy buddhista szertartásba is betekinthettem, a szerzetesek kántáltak valami imát, a főszerzetes meg valami mást kántált rá. Nagyon érdekes volt zeneileg is, meg úgy amúgy is. Sosem láttam még ilyet.
Ezután tovább mentem a palotához, de szomorúan konstatáltam, hogy már zárva a nagyközönség előtt. Igazából csak fél 4-ig van nyitva, ami elég fura. Szóval visszahajókáztam a hidamhoz, és kitaláltam, hogy most egy másik népszerű utcán sétálok haza.
Sok izgalmas helyet láttam, többek között kontinuum számú masszázs szalont. (Kontinuum a megszemlálhatóan végtelen.) És akkor újabb felismerés materializálódott az agyamban: itt vagyok Thaiföldön, és nem próbálom ki a thai masszázst? Hát hogy fogok ezek után tükörbe nézni? Szóval kerestem egy helyet, ahol csinálnak talpmasszázst is, nem csak teljes testest, és befizettem fél órára. Nagyon megérte, egész más volt utána folytatni a sétát. Néha kicsit erőteljes volt, de még a vádlimat is megmasszírozta a leányzó. Sőt, még a vállam, meg hátam is. Ez mondjuk eléggé fájt. Én nem tudom hogy lehet ilyen erős szorítása valakinek! Persze gondolom sokat gyakorolta. Meg lehet azért is fájt mert biztos feszült vagyok, és nem elég laza az izmom. Úgyhogy felírtam a koponyám falára sárga tollal, hogy ha hazaértem, akkor Joyca-szal vitessem el magam egy rendes masszázs szalonba, ahol több órán keresztül majd kimasszíroznak belőlem mindent.
Felbuzdulva azon, hogy milyen jó kipróbálni a helyi dolgokat, kitaláltam, hogy meglátogatok egy gogo bárt is. Ez egy olyan hely, ahol kellemes külsejű lányok, kellemesen kevés ruhában, kellemesen kelletik magukat. (Kelletik = táncolnak, csak ez nem k-val kezdődött.) Persze utána közelebbről is meg lehet ismerkedni az érintettekkel, de olvasva a leírásomban, hogy kb. mindegyik valamilyen fertőzéssel él úgyhogy ez nem volt túl vonzó. De gondoltam a látvány azért jó lesz. Sajnos nem írt pontos címet a wikitravel, hogy hol vannak ilyen bárok, csak azt, hogy melyik a leghíresebb. Meg is találtam a környéket a térképemen, de hiába grasszáltam fel-le az utcákon, nem találtam. Szóval ez kimaradt. Viszont egy csomó hely mellett elmentem, ahol meg erotikus masszázst, vagy még extrémebb dolgokat kínáltak. Volt egy rész, ahol nem tudtam kb. 5 métert menni anélkül, hogy valaki ne akart volna rábeszélni egy szexmasszázsra vagy egy pingpong show-ra. Viszont örültem neki, hogy ma már felismertem a transzvesztitákat. Mondjuk ez nem volt olyan nehéz, mert a mai srác nem is törte magát, hogy lányos hangon beszéljen. Tök mély hangon dörmögött. De voltak igazi lányok is (vagy legalábbis akik jobban álcázták magukat) a szalonok előtt, akiktől úgy amblokk leesett az állam.
A thai lányok egyébként mások, mint a kínaiak. Egy kicsit szerintem európaibbak a vonásaik, viszont ugyanúgy megvan ez a keleties bájuk. És alakra jobb konstrukciók, mint a kínai társaik. Tegnap TM-en is az egyik leányka annyira helyes volt, nem győztem örülni a szerencsémnek.
Este aztán beültem egy autentikus thai étterembe, és ettem megint valami finomat, közben kicsit pofozgattam a beszédem, meg nézegettem a turistákat és az árusokat. Volt egy amerikai házaspár, azok kb. mindent megvettek. De nem is! Csak egyszer vettek valamit, a többi árusnak csak adtak pénzt, de nem fogadták el, amit árultak. Mindegyikkel elbeszélgettek, aztán adtak neki valamennyi pénzt. Mondjuk egy olyan hely, ami még az én magyar fejemnek is olcsó az gondolom az amcsiknak kb. ingyen van. De attól még fura volt.
Este Andersszel még beszélgettünk egy jót, szomorúan nyugtáztam, hogy a Kuala Lumpur-i szállásadóm nem jelzett vissza, hogy hogy is jutok el hozzá, emiatt foglaltam egy hostelt az első éjszakára, viszont már megint fél 1 van! És holnap 6-kor kell kelnem. Na mindegy, majd a gépen alszom. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése