Összes oldalmegjelenítés

2011. október 6., csütörtök

A legújabb célom

Szóval Toastmasters. Érdekes meeting volt. Egy előkelő hotelben volt, volt kaja, pia, minden. Ki volt táblázva!!! Ez ritkaság, és minél több új klubot látogatok meg, annál jobban értékelem. Egy DTM volt a General Evaluator, és nagyon jó dolgokat mondott. A hangulat is nagyon jó volt, egyedül az értékelésekkel nem voltam megelégedve. Mondjuk ennek a végén hangot is adtam.
Na de nem ez a lényeg. A meeting után beszélgettem a GE-vel, Geoff Andrew a becsületes neve, és amikor névjegyet cseréltünk, akkor látom, hogy na vajon mi a foglalkozása? Professional speaker, trainer, writer! Nekiálltam meginterjúvolni, hogy hogy lesz valakiből professional speaker, és nagyon sok hasznos dolgot mondott. Többek között megtudtam, hogy világszerte vannak ilyen társaságok, ahol a profi speakerek gyülekeznek. Ezek közül is a legjobb az amerikai National Speaker Association. És nekik a legeslegnagyobb elismerésük a CSP titulus: Certified Speaking Professional. Geoff szerint nagyon nehéz megszerezni ezt a rangot, de egy CSP Amerikában simán elkérhet 5000 dollárt egy fél napos programért. Azért ez elég jó. Mondjuk még Ázsiában ez nem működne, de mire én eljutok idáig, addigra az értelmesebb helyeken talán már elég elismert lesz ez a dolog.
Mesélt sok részletről is, hogyan kell jelentkezni, de első körben szerintem csak nézegetem a honlapjukat. Meg elkezdem azokat a dolgokat, amiket még a múltkori CEO tanácsolt. Mindenesetre az eddigi Accredited Speaker célom mellé (amiből amúgy a világon csak 85 van jelenleg) felkerült a CSP is. Ez nem Toastmasters titulus, mint az AS.
Biztos elhangzott ez a mondat valamilyen filmben vagy könyvben, úgyhogy idézőjelek közé teszem: "Izgatott vagyok a jövőt illetően!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése