Összes oldalmegjelenítés

2011. október 7., péntek

Hová kerültem!?

Egy rövid kis szösszenet a hostelemről. Úgy emlékszem a jobbak közül válogattam, de az árat is szem előtt tartottam. A honlapon csak egy olyan kép volt fent, hogy mindenhol párnák vannak, és nevető emberek számítógépeznek rajtuk. Hát ez speciel igaz is, általában mindenki itt bandázik, de ezzel kb. ki is merültek a hostel jó tulajdonságai. Ja nem, van azért még egy: nagyon segítőkész a személyzet.
De mi a helyzet bármi más fronton?
- Szobák, mint olyanok nincsenek. Függönyökkel vannak elválasztva egymástól a helyiségek.
- Nyikorog az ágyam. Nagyon. Ha az oldalamra fordulok, már felébred mindenki.
- A WC és a zuhanyzó egybe van. De nem ám csak úgy, hogy egy légtérben! A WC konkrétan a zuhanyzóBAN van benne. Ha úri kedvem úgy tartaná szarás közben moshatnám meg a hátam.
- Meleg víz csak a zuhanyzóban van, a csapban már nincs, úgyhogy borotválkozni nem túl kényelmes. 
- A csapból kb. 2 másodpercig folyik a víz, miután megnyomtam a gombot, úgyhogy fél kézzel mindig rá kell tenyerelni.
- A reggeliző helyiség borzasztó kicsi! Két kis asztalból áll, aminek a felét elfoglalja a hozzánk rendelt kenyér.
- Nincs korlátlan fogyasztás, mindenkire 2 kenyér jut. De láttam, hogy valaki 4-et evett, úgyhogy én is.
Asszem ennyi.

Kis kiegészítés. Reggel jutott eszembe:
- A takaró négyzet alakú, és kb. 1m x 1m-es. Magyarán a lábam kilóg.
- Ezerrel megy a légkondi, úgyhogy a kilógó lábam fázik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése