Összes oldalmegjelenítés

2011. október 13., csütörtök

Bevégeztetett...

Hát bizony, ennek a napnak is el kellett jönnie. A remek kis utazásom befejeződik. :(
Ma reggel hajnali 5-kor keltünk, hogy elérjem a gépem, ami 7:45-kor indult. Volna, ha nem késik fél órát. Ez egy kicsit izgalmassá tette a csatlakozást, mert így már csak 1 órám volt, és át kellett menni egy másik terminálra (busszal), be kellett újra checkolni a nemzetközi járathoz, stb., stb. Szerencse(?), hogy ez a gép is 1 óra késéssel indul.
Így komótosan el tudtam költeni az ebédem, amiért a becheckoláskor kapott ebédutalvánnyal fizettem! Még nem láttam ilyet, de kedves gesztusként értékeltem. A pizza is finom volt, és még mindig töménytelen időm maradt blogot írni.
Az elején volt egy kis izgalom, mert Qantasszal mentem Brisbane-ből Sydney-be, viszont a Qantas dolgozók mostanában néha sztrájkolnak, úgyhogy nem volt biztos, hogy indulni fog a gépem. De szerencsére indult. 
Mindig nagy probléma az útlevelem ellenőrzésekor, hogy kisüssék, hogy van engedélyem Kínában lakni. Egy csomó hülyeséget kérdeznek (azt nem, hogy van-e residence permitem), amit vagy félreértek, vagy egyáltalán nem is segít a kérdés eldöntésében, mire végre eljutunk odáig, hogy "Jaaa, van vízumom?"
Most Sydney-ben ücsörgök, és töröm a fejem, hogy hova utazzak el még, amíg itt vagyok. :) Kambodzsát ajánlgatták nagyon Thaiföldön, meg Indonéziába is szívesen elmennék egy időre. Annyi sziget van ott, biztos el lehetne tölteni ott egy hónapot. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése