Összes oldalmegjelenítés

2011. október 18., kedd

Quality feedback

Most értem vissza egy másfél órás megbeszélésről a mentorommal. Szerencse, hogy rugalmas a munkaidő. :P Leléptem egy órára, aztán mire ránéztünk a kezünkre, hogy mennyi az idő már másfél óra eltelt.
Részletesen kiveséztük a verseny beszédem, kaptam hasznos tippeket, hogyan tudok egy-két mozdulattal, jól megválasztott szóval humort csempészni olyan mondatokba, amik eddig nem voltak viccesek. Nagyon, nagyon hasznos beszélgetés volt.
Egyszer-kétszer elmondom most az új verziót különböző klubokban, kísérletezek mindenféle új testbeszéd elemekkel, aztán meglátjuk mi jön be a legtöbb embernek.
Most még lelkesebb vagyok, mint eddig! A beszédem jelenlegi változata nem lenne elég a győzelemhez Hong Kongban, de most egy lépéssel közelebb kerültem a tökéletes verzióhoz. Remélem mire HK-ig jutok még pár lépéssel előrébb leszek. :)
Van még egy ötletem, hogyan tudnám átalakítani a beszéd elejét, de az megint egy jó nagy struktúrális változás lenne, ami miatt a beszéd többi részét is át kellene írni. Szóval meglátom mi sül ki belőle, aztán majd azzal a változattal megyek, amelyik jobb lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése