Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 30., péntek

Szerencsés vagyok, vagy nem vagyok szerencsés?

A reggeli taxis szerencsétlenkedés után jött a következő jó hír: Makaóban (ahol át kell szállnom) tájfun van/volt/lesz. Nem teljesen értettem mit mondanak, csak azt, hogy késve indulunk. Remek. Előző nap Hong Kongban akkora tájfun volt, hogy nem nyitott ki az irodánk! Szóval esélyes volt, hogy Makaóban is lesz valami, mert elég közel van, de azért reménykedtem, hogy nem lesz semmi. De lett.
Viszonylag zökkenőmentesen ment egyébként minden becheckolás, stb., csak hát a végén több, mint 2 és fél óra késéssel indultunk. Na de hogy miért vagyok mégis szerencsés? (Mert persze ez lenne a cím mondanivalója.) Amikor lefoglaltam a jegyet, akkor viszonylag kevés idő volt átszállásra. Igen ám, viszont pár nappal később jött a telefon, hogy azt a járatot törölték, és áttettek egy 3 órával későbbire. Nyilván elfogadtam, nem nagyon tudtam mást csinálni. Így viszont, hogy ennyivel később indul a csatlakozásom, egy holmi tájfun nem tudta annyival eltolni az indulásom, hogy ebből bajom legyen. :)
Most itt ülök a makaói reptéren, élvezném a remek 28 fokos meleget és a párát (ha nem menne a légkondi), és mindjárt felszállok majd a bangkoki járatra. Najó, annyira nem mindjárt, kereken 2 óra múlva indulunk majd. Bár mire ezt el tudom küldeni már rég elindultam, sőt meg is érkeztem. Mert annak ellenére, hogy nagy betűkkel ki van írva, hogy FREE WIFI, sajnos nincs free wifi. Úgyhogy majd Anderstől posztolok.
Amúgy kicsit visszatérve a párás, meleg levegőre, az nem ironikus volt most kivételesen. Nagyon megszerettem az ilyen időt, sajnos Sanghajban már elmúlt. De itt a gép és a reptér közti folyosón nem volt légkondi, és nagyon élveztem. :) Remélem az első 3 állomásomon ilyen lesz az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése