Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 7., szerda

Az utóbbi napok…

Azt hiszem kénytelen leszek taktikát váltani, és átállni egyfajta mikroblogolásra. Itt hatalmas divatja van ennek! A Twitter nyilván le van tiltva (miért pont ez ne lenne letiltva?), de kitalálták helyette a sajátjukat, ami gondolom ugyanaz, csak nincsenek rajta az átok kapitalista szemétládák. Na de a lényeg, hogy már vagy egy hete itt van a fejemben, hogy mi mindent kellene leírnom, de egy csomó mindent már el is felejtettem, mert egyszerűen nincs időm leülni, és egy órán keresztül gépelni. Szóval ha sikerül ezt a radikális változást megvalósítani az életemben, akkor mostantól többször olvashattok majd kevesebbet tőlem.
El is kezdem most az új életem, és csak röviden számolok be arról, hogy mi történt mostanában. Ma TM meetingen voltam (micsoda meglepetés, mi?) és sikerült egy nagyon jó értékelést mondanom. A hétfői értékelésem is jó volt amúgy. Ezzel a WWHS technikával (What, Why, How, Summary) és azzal a gondolattal a fejemben, hogy konkrét példákat kell majd mondanom az értékelésben, sokkal hatékonyabban tudok jegyzetelni, és sokkal összeszedettebbek az értékeléseim. Ez az első nagyon hasznos dolog amit itt TM témában tanultam. :)
Aztán 4 napnyi munkám árán, és egy budapesti és indiai fejlesztő idejét is rabolva, végre elkészült az első production ready verziója a szókikérdező programomnak. Én vagyok saját magam legszigorúbb bírája, de még szerintem is zseniálisan jó lett. Még persze lehet fejleszteni, de az már inkább csak kozmetika lesz. Több statisztikai adat mutatása, ilyesmi. Szóval már csak a szavakat kellene megtanulni.
Amúgy pl. ma a pizzámat már meg tudtam volna rendelni kínaiul! Ehelyett csak rámutattam. Pedig mondhattam volna azt is, hogy 'Wo yao yi ge jirou pizza'. Persze megfelelően hangúlyozva. Szóval azért van valamennyi előrelépés.
Megvolt az első szakmai találkozóm a DTM mentorommal (Distinguished Toastmaster). Mondott hasznos tanácsokat, bár sajnos csak rövid ideig tudtunk beszélgetni, mert mind a ketten mentünk TM meetingre utána - két különböző meetingre. De most még lelkesebb vagyok az Area Conference-t illetően. Ha minden jól megy hétvégén veszek egy okos kis távirányítót, ami működik Mackel, PC-vel, lehet vele előre, hátra léptetni a slide-okat, elsötétíteni, elfehéríteni, stb. Még ki kell találnom, hogy pontosan milyen modellt akarok.
Jövő hétvégén lehet, hogy valami kicsi szigetre megyek 3 napra pár barátommal, még a részleteket nem tudom, de végre akkor látnék valamit Sanghajon kívül is. Amúgy Sanghajt kínaiul senháinak ejtik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése