Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 14., szerda

Kezdenek összecsapni...

...tudniillik azok az ominózus hullámok. Az ominózus fejem felett. Az utobbi pár hét annyira lazán telt, hogy szinte már meg is feledkeztem róla, hogy dolgozni jöttem ide. Egy csomó időt töltöttem a szótanuló programom pofozgatásával, aztán amikor elkészült akkor a használatával. Egy csomót jártam TM-re, és ez teljesen jól volt így, mert éppen semmi sürgős dolgom nem volt. Ami munkám volt, azzal hamar végeztem.
Na de most vége ennek a szép időnek! Hirtelen annyi minden összejött, hogy azt sem tudom hol áll a fejem. Persze egy csomó dolog független a munkától, de attól még ugyanúgy határidős és fontos. Egész konkrétan 5 előadásra készülök a következő 2 hétben! Ez remek főpróbája lesz a 10 nap alatt 10 beszéd projektemnek. :)
Holnap manual speech a TM klubomban, 24-én a 2 éves évfordulós partin kell valamit szájharmonikával ügyeskednem (és addig meg is kellene tanulni harmonikázni), 25-én Area Contest, 27-én céges előadás a nagyvilágnak, 29-én céges előadás az ittenieknek.
És akkor ezek közé jön még, hogy hirtelen megindult a munka MyInstaller fronton, vagyis most már MyApps, mert cserélünk Lex-szel, egy másik projektemre is egy csomó időm elmegy, mert mindenféle dokumentációkat kell keresnem, közben hétvégén megyek Hangzhou-ba, ez egy közeli város, a lényeg, hogy nem leszek itthon, 30-én meg indulok a nagy világjáró utamra, amivel még egy csomó szerveznivaló van.
Közben persze találkozni kellene a barátaimmal, el kell járni plusz próbákra, mert mindjárt itt a koncert, és néha, csak néha még a pihenés gondolatával is kacérkodom.
Szóval most nyüzsi van. Ha nem jelentkeznék egy dabarig, az emiatt van.
A világjárásomról majd beszámolok azért bővebben, most csak annyit, hogy 4 nap Bangkok, 4 nap Kuala Lumpur, 4 nap Szingapúr, és 6 nap Brisbane. Szerintem jól hangzik. :) Amúgy meglepő, hogy Ausztrália milyen messze van. Azt hittem itt van egy köpésre, de jobban megnézve a térképen, hát kínai legyen a talpán, aki ekkorát köp. Ehhez már-már tu... nem, ez nem a poszt, itt úriember vagyok. A lényeg, hogy a Brisbane-Shanghai út LEGRÖVIDEBB verziója is több, mint 13 óra. De vannak 20+ órás opciók is. Én persze igyekszem egy rövidebbet kifogni.

1 megjegyzés:

  1. Ez igen. Most aztán jól be vagy táblázva! Drukkolok, hogy minden megfelelően sikerüljön (lehet, hogy mégis útközben kéne gyakorolnod a szájharmonikázást? Nehogy már kihasználatlanul maradjon egy kis idő :-) ) Azért pihenj is néha!

    VálaszTörlés