Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 8., csütörtök

A sziget

Azért adtam ezt a címet ennek a bejegyzésnek, mert nagyon szeretem ezt a filmet. Eredetileg Road Trip lett volna a címe, reflektálva ezzel a szintén remek filmre (magyarul Cool Túra - a szerk.), de aztán rájöttem, hogy az egész út alatt nem fogunk kocsikázni, szóval ez nem jó cím. Kocsikázás helyett viszont vonatozunk, és ha minden jól megy, HELIKOPTERREL megyünk majd a szigetre.
Ja igen, mert hogy ez kimaradt. Szóval tegnap este megbeszéltem Arisszal, hogy akkor mennék velük én is sziget-túrára. Elméletileg két nap semmittevés a terv, közben jó sok tengeri herkentyű elfogyasztásával kompenzálva a fáradtságos sétákat. Ez a fele speciel annyira nem vonz, sőt, egyenesen taszít, de hát néha áldozatot kell hoznom azért, hogy eljussak ilyen-olyan helyekre.
Jövő hétvégén megyünk, péntek este indulunk munka után, hétvégén ellébecolunk A Szigeten, vasárnap este meg hazajövünk. Ha esetleg valakit érdekelne egész pontosan, hogy mi a hely neve, íme: Dongji Island, ez egy szigete a Zhoushan Islandsnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése