Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 22., csütörtök

Utóbbi napok

Hát ha otthon még aggódtam, hogy itt nem fognak elég izgalmasan telni a napjaim, akkor most végre megnyugodhatok. Tennivalóban nincs hiány!
Az utóbbi napokban rengeteg időm elment mindenféle beszédek, előadások írására, vagy egyszerűen csak a bemutatóanyag előkészítésére. A két céges előadásra egy csomó technikai dolgot kell csinálnom, még a slide-okat el sem kezdtem írni. Ma például azt próbáltam összerakni, hogy a virtuális gépemen le tudjak játszani HD videót, zökkenőmentesen. Ez egy demo lesz a csütörtöki beszédemben. Sajnos még mindig nem megy, pedig Ázsia legjobb emberei dolgoznak az ügyön.
Aztán a hétvégi két beszédemet is csinálni kell. Mostanában megint szájharmonikával a számban alszom el, mert kb. csak este van időm gyakorolni. Már két napja blues szájharmonika számokat hallgatok egész nap, hogy a hangzás meg a ritmus a fülembe menjen, már csak le kellene tudni játszani őket. Van pár hihetetlen jó harmonikás a neten!
A verseny beszédem persze szintén prioritást élvez - illetve kellene, hogy élvezzen, de néha a munka az útjába áll. Átírtam, szerintem sokkal jobb lett. Viszont sajnos még mindig nem vagyok elégedett vele. Rájöttem, hogy ha nem tetszik egy beszéd, amikor megírom, akkor eleve csak olyan félgőzzel adom elő, ami egy versenyen nem jó. Úgyhogy ma szerintem megint átfirkantom. Legalábbis egyes részeit. Az üzenet rohadt jó, a sztorik nagyon ütősek, az előadás életem legjobbja lesz, csak valahogy nem állt még össze a dolog egy teljes egésszé. Lehet, hogy elég lesz félmondatokat megváltoztatni benne, még nem tudom.
A hétvégém "beszéd-mentes" része is eseménydúsan fog telni. Beköszöntött nálunk az ősz, jönnek a hidegebb napok, viszont nekem semmi melegebb ruhám nincs. Úgy okoskodtam, hogy majd itt megveszek mindent baromi olcsón, erre kiderül, hogy kb. 2-szer annyiba kerül minden, mint otthon. Vagy csak a rossz helyeken néztem eddig. Szóval hétvégén felfedező útra indulok, kaptam pár címet, azokat fogom végiglátogatni. A jövő heti utazásomra is most lesz csak alkalmam bevásárolni, úgyhogy még kell valami nagyobb táskát vennem, valami vékonyabb hálózsákot, meg még a jó ég tudja, hogy mi mindent. Ja tudom, vékonyabb törülközöt is, mert amit itt adnak, az baromi vastag és egy csomó helyet elfoglal. Ki kell tapasztalnom hogy működik a tisztító, mert az egyik nadrágomon két megmagyarázhatatlan folt van. Az egyik egy fekete csík egészen az alján, ami egy sima mosástól nem jött ki, a másik pedig egy neonzöld folt a bal térdén, amiről őszintén elképzelésem sincs, hogy mi lehet, hogy került oda, vagy hogy mikor történt a tragédia. Remélem azért az itteni szakemberek ki tudják majd szedni a foltokat.
Nézzük csak, mivel telik még sok időm… Ja igen! Ez a CouchSurfing dolog. Tele van emberekkel a honlap, viszont eddig összesen egy valaki válaszolt. Kezdek aggódni. Minden nap kiküldök pár kérést, de elég lassú folyamat, mert azért nem akarok akárkihez menni, szóval végig kell böngészni az összes adatlapot, aztán kitalálni, hogy ki az, akihez szívesen mennék. Viszont mivel még senki nem írt rólam véleményt, ezért valószínűleg bennem sem bíznak annyira. Szóval izgalmas lesz. Ja, és hogy még lassabb legyen a dolog, valami miatt a honlap is tök lassú, szóval egy csomót kell várni, mire bejönnek az egyes adatlapok. Na, kicsit eltűntem, de ebből ti nyilván semmit nem éreztetek, hiszen a ti időzóntok szerint ez a múltban történt. A lényeg, hogy feladtam 3 újabb kérelmet a bangkoki szállásomat illetően.
Most lépek kajálni, meg beszédeket gyakorolni. Ja, azt mondtam, hogy totál penészes lett 2 és fél vekni kenyerem? Mire hazajöttem Hangzhou-ból, ott álltak zölden a zacskóban. (Hehe, alliteráció!) Azóta még nem tudtam elmenni a rendes boltba rendes (értsd nem édes) kenyeret venni, úgyhogy most ilyen édes szarokon élek.

1 megjegyzés:

  1. A kenyeret tartsd a hűtőben. Az enyém már több mint két hetes, és még mindig nem penészedett meg. Viszont lassan már a végére érek a fél kilós vekninek :-)

    VálaszTörlés