Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 16., péntek

4 és fél óra...

Ennyi időre volt szükségem ahhoz, hogy az összes repülőjegyemet megvegyem!!! Utálok ilyenekkel szarakodni. Miért nem tud csak úgy megjelenni a kezemben a jegy? 4 különböző oldalon kerestem egyszerre, hogy megtaláljam a legjobb árat a legjobb időpontra. Aztán 5 különböző társaságnál kötöttem ki, de talán sikerült jó üzletet csinálnom. Kétszer kellett csak kompromisszumot kötnöm, és egy 100 dollárral drágább jegyet venni, de azért relatíve jó vagyok.
Szeptember 30-én, pénteken reggel indulok Bangkokba, ott lesz kb. 2 és fél napom, aztán 4. nap délelőtt megyek Kuala Lumpurba, itt ismét 2 és fél napom lesz. Innen délben egy óra alatt már Szingapúrban is vagyok. Kacérkodom még a gondolattal, hogy repülő helyett busszal vagy vonattal megyek, hogy valamit lássak is az ország vidéki részéből. Azért megvettem a repjegyem, de 45 dollár volt csak, szóval ha kárba vész az sem olyan nagy veszteség.
A Szingapúr-Brisbane már egy nagyobb út, de sikerült olyan jegyet találnom, ami éjfélkor indul, és így reggel 9-re van Ausztráliában. Így Szingapúrban 3 és fél napom lesz. Ausztáliára 5 teljes napom jut így, és a 6. nap (október 14-én) jövök vissza Sanghajba. Egy röpke 14 órás úttal... Nem baj, ott lesz az egész hétvége, hogy kipihenjem magam.
Sajnos a nagy keresgélésben nem volt időm elmenni ebédelni sem. Meg előző nap csak fél 3-kor kerültem ágyba, mert a CouchSurfing regisztrációmat intéztem, úgyhogy elég nyűgös voltam. A nyűgösségemen nem segített, hogy este beszédet kellett mondanom, és nem álltam túl jól vele. Aztán az sem, hogy a hatalmas céges bulin végig kínaiul hablatyoltak, úgyhogy egy rohadt szót nem értettem. Mondjuk úgy oldottam meg a helyzetet, hogy bemenekültem a közeli meeting roomba, és gyakoroltam a beszédem. Aztán amikor a pezsgőhöz, meg a tortához értünk, akkor előbújtam. :)
Amúgy kb. eddigre kezdett teljesen elhagyni az erőm, úgyhogy az esti meetinget már nagyon nehezen viseltem. Főleg, hogy egy rakász szar volt. Talán a legrosszabb TM meeting volt eddig itt. Ugyan megszavaztak legjobb speakernek, de szerintem nem volt valami jó a beszédem. Ez bizonyíték rá, hogy az egész meeting nem volt túl jó. De az is lehet ám, hogy nagyon elhomályosította a látásom a fáradtság.
Hogy tetőzzem az örömömet, este csak 1 körül sikerült ágyba kerülnöm. Most meg a CouchSurfing szállásom intéztem. Kerestem embereket Bangkokban, akik elég szimpatikusnak tűntek ahhoz, hogy feltételezzem nem fognak éjszaka kirabolni vagy megkéselni. Kiküldtem pár levelet, aztán meglátjuk mit írnak.
Ja, mert hogy ez a CouchSurfing úgy működik, hogy akik regisztrálnak azok felajánlják, hogy aki arrafelé utazik, az alhat náluk. Aki nem tud szállást biztosítani az sincs kizárva, van olyan opció is, hogy csak beszélgetsz az emberrel, vagy megmutogatod neki a jó helyeket.
Mivel egyedül leszek az egész út alatt, úgy okoskodtam, hogy jól jön egy kis helyi segítség, hogy ne unatkozzak annyira. No meg persze így többet költhetek alkoholra... akarom mondani ajándékokra. Nektek.

1 megjegyzés: