Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 30., péntek

Indulás

Az az előnye megvan az ilyen izgalmas utaknak, hogy legalább a korai kelés nem probléma. Annyira izgulok, hogy biztos ne késsek el, hogy már 1 órával korábban felébredek, aztán már csak ilyen 5-10 percekre alszom vissza. Ez volt ma reggel is, bár azért azt meg kell jegyeznem, hogy a tényleges kikemergéstől számítva még legalább 15 perc volt, mire sikerült bebootolnom. Gyorsan megreggeliztem, aztán még mielőtt a Family Guy aktuális része végetért volna, már csörgött is a telefonom, hogy itt a taxi.
Na, ez kicsit megborított! 6-ra rendeltem a kocsit (vagyis Seb rendelte nekem) mondta, hogy 5:55-re már legyek lent, biztos ami biztos, erre 5:45-kor csörög az ipse, hogy itt van. Még szerencse, hogy nagyjából már össze voltam pakolva, de nem volt időm befejezni a reggelit, nem volt időm elmosogatni, nem volt időm fogat mosni, szóval nem örültem annyira az időzítésnek. De azért elbúcsúztam a lakásomtól, és lecuccoltam. És ekkor szembesültem a ténnyel, hogy 2 taxi vár lent. Egyik sem iparkodott, hogy elvegye a csomagom, vagy akármi, hát gondoltam elkiáltom magam, hogy Hongqiao Airport, aztán amelyik reagál az az enyém. Úgy látszott, hogy ez a technika működik, mert az egyik már nyitotta is a csomagtartót, a másik meg a füle botját sem mozdította.
Mutatom neki a címet (szintén Seb írta le nekem), kikerestem, hogy melyik terminálra kell menni, majd hátra dőltem, és néztem ki az ablakon. Amikor egyszer csak megint csörög a mobilom, és érdeklődik a taxis fickó, hogy mikor is jelenek meg majd lent… Ónyazsgem! Mégsem jött be a módszerem: rossz taxiba szálltam. Szegény eredeti fickó még vagy 3x hívott, de akkor már nem vettem fel, egyrészt ügysem tudtunk volna már mit csinálni, másrészt a nyelvi akadályokat eddig a "taxi" szóval hidaltuk át, ennél bonyolultabb párbeszédre amúgy sem lettünk volna képesek.
Úgyhogy rögtön egy kis lelkiismeret-furdalással indítottam a napot, hogy ide rendeltem szegény embert egy jó fuvar reményében, aztán meg faképnél hagytam. :( Viszont cserébe ez a másik taxi olcsóbb volt, mint Seb tippelte, még 100 RNB-be se került. És már negyed 7-kor kint voltam a reptéren. Meg is találtam a járatom, szóval minden okénak tűnik.
Gyanítom, hogy a makaói kiruccanást elhalasztom (erről írtam egyáltalán?), és inkább azzal töltöm majd az időt, hogy kitaláljam mit is akarok megnézni Bangkokban. Ja, mert hogy a repülő utat tuti végig fogom aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése