Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 14., szerda

Culture matters

'Homer, you have to remember the NDC of concentration: Never Don't Concentrate!'
Ez a tanács nekem is jól jött volna tegnap. TM után, ami amúgy nagyon jó volt találkoztam Joyce-szal! Mielőtt folytatnám elmondom miért is volt jó a tegnapi meeting.
Az előző District Governor tartott egy előadást a Listening Skillsről. (Az itteni District Governor uralkodik egész Kína felett.) Csak egy 15 perces kis szösszenet volt, de olyan jó gondolatok voltak benne, hogy muszáj lesz egy kicsit agyalnom rajta. Aztán a beszédek is nagyon jók voltak, különösen az, amit a mentorom mondott. Egy motivációs beszéd volt arról, hogy hogyan érdemes és hogyan nem érdemes gyakorolni valamit. Ennek is nagyon erős konklúziója volt. Szóval sokat tanultam a meetingen.
Ja, és én értékeltem a mentorom beszédét, ami vicces, mert DTM-et eddig még nem értékeltem. :P Kicsit izgultam az elején, de aztán egy korrekt értékelést sikerült mondanom, egész sok tanáccsal, hogyan lehetne fejlődni. A meeting után a mentorom értékelte az értékelésem, úgyhogy abból is tanultam. Szóval jó meeting volt.
Na de akkor kanyarodjunk vissza Joyce-hoz. Szóval találkoztunk meeting után a People's Square-en, sátéltunk egy picit, segítettem kicsit a beszédével, hogy hova érdemes szüneteket tenni, meg mit lehetne kihagyni, majd amikor eljött a búcsú ideje, akkor egy pillanatra megfeledkeztem az NDC of concentrationről.
És mint itthon tök természetes odahajoltam, hogy adjak egy puszit az arcára. Látnotok kellett volna azt a rémületet, ami hirtelen úrrá lett rajta! :D Észbe kaptam, és gondoltam mentem ami menthető, megnyugtatom, hogy nincsenek bűnös szándékaim, de valószínűleg a legrosszabb szavakat választottam, mert ahogy elkezdtem mondani, hogy "I'm just going to kiss you..." még inkább úrrá lett rajta a terror, és valószínőleg meg sem hallotta a mondat végét: "...on the cheek." Vicces volt. :) Aztán szerencsésen tisztáztuk a dolgot, úgyhogy szent a béke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése