Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 11., vasárnap

A legrosszabb élmény!

Kedves Nagyérdemű, mélyen tisztelt hölgyeim és uraim, eljött az ideje, hogy végre elmeséljem az eddigi legrosszabb élményemet.
A tragéia 2 napja történt, de a történet sokkal korábban kezdődött: 3 napja. Talán 3 és fél. Elhatároztam, hogy veszek egy "remote presentert". Ez egy olyan távirányító, amivel tudom a PowerPoint előadásaimat vezérelni. Persze nem ilyen egyszerű a helyzet, olyat akartam, ami működik PC-vel és Mac-kel is, el is tudja sötétíteni a képernyőt, lézer pointer is van benne, és esetleg még vibárlós időzítő is. Ez utóbbiről nem is tudtam, hogy szükségem lenne, de aztán olvastam pár értékelést, és hasznosnak találtam. Az a lényeg, hogy beállíthatod, hogy milyen hosszúra akarod a beszédedet (vagy azt hiszem van olyan is, ami több időt is tud kezelni), és amikor letelt, akkor elkezd vibrálni a kezedben. Úgy okoskodtam, hogy jól jöhet egy ilyen, ha nincs ott a timer, hogy feltartsa a zöld-sárga-piros táblácskát. Persze a lényeg az, hogy annyi mindent akartam, hogy tudjon, hogy nem találtam olyat a neten, ami tetszett volna. Ja igen, mert ami meg tetszett, azzal még hangerőt is lehetett volna szabályozni, viszont a hatótávolsága kicsi volt.
Szóval megérdeklődtem egy kollégámtól, hogy hol van valami nagy elektronikai bolt, és gondoltam majd ott keresek egyet élőben. A dobozra úgyis rá vannak írva a fontosabb adatok, talán még angolul is. Kettő tippet is kaptam, az egyiket a mentoromtól, mind a kettő itt van viszonylag közel a lakásomhoz. És akkor szombaton megnéztem őket…
Amikor beléptem, már rögtön feltűnt, hogy ez nem az a Media Markt (vagy akármilyen más nagyáruház), az egész úgy nézett ki, mint valami gigantikus piac. Kis standok voltak felállítva egymás mellé, és mindenki ott árulta a portékáját. A földszinten voltak a "márkakereskedők", ahol egy stand ugyanannak a márkának volt szentelve, ezek még picit nagyobbak voltak, de aztán a maradék 2 és fél emeleten már nem törődtek ilyen típusú rendszerezéssel.
És akkor elmondom mi borított ki! Nem tudtam kb. 5 métert menni anélkül, hogy valaki ne szólt volna hozzám, hogy "Hello Sir!", "Can I help you?", "Hello", "HTC, Blackberry, iPhone", "What would you like?", "Hello", "Hello", "Hello Sir"!!! Szerencsére akkora egóval áldott meg az élet, hogy elég intelligensnek gondoljam magam ahhoz, hogyha valami segítségre lesz szükségem, akkor megkérdezzem. Én nem bírom, ha minden méteren rám akarnak tukmálni valamit. Nem tudtam nyugodtan nézelődni, mert már ott volt valaki a pofámba, hogy "Hello Sir". A végén úgy kellett kimenekülnöm ebből a Pokolból. (Természetesen tranzakció nem történt.)
Aztán átmentem a másik helyre, azzal a reménnyel, hogy ez valami teljesen más lesz, de sajnos nem. Az elején ugyan nem szóltak hozzám annyian, de aztán felocsúdtak Csipkerózsika-álmukból, és akkor elkezdődött a "Hello Sir"-özés. Szóval innen is futólépésben távoztam.
De azért hogy pozitív felhanggal zárjam a kis történetet, elmondom, hogy itthon aztán találtam a neten egy jó presentert, ugyan nem vibrál, viszont jó nagy a hatótávolsága, van benne 2 GB beépített memória (mármint az USB-s részében, amit bedugok a gépbe, szóval lehet rá pakolni az előadást is), és piros helyett 10-szer erősebb zöld lézer van benne. És az Amazonon csak pozitív vélemények voltak róla. Szóval egy ilyet majd rendelek neten. Ja, amúgy ha érdekel valakit, róla van szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése