Összes oldalmegjelenítés

2012. július 29., vasárnap

Takarítás befejezve...

...kezdődhet a takarítás!

Egy hetem ráment, hogy az egész lakást rendbe rakjam. Legalábbis, hogy felseperjek, felmossak. Mondjuk ez most ilyen különleges alkalom volt, nagyon alaposan csináltam mindent. De a lényeg, hogy a szoba, amivel múlt héten kezdtem, már megint poros!
Viszont ma olvasgattam robotporszívó leírásokat, és egyre jobban hajlok rá, hogy be kell szerezni egyet. Csak még nem tudom milyet kellene. Amit az Interneten ajánlanak, azt az itteni online boltom nem kínálja. Vagy lehet, hogy csak más márkanév alatt fut, de a lényeg, hogy még nem találtam rá az ideálisra. Meg hát azért elég drága is. 50-70 000 forint körül van. Szóval egy darabig még valahogy kibírom nélküle. De aztán idővel majd jó lesz.

A másik nagy vágyam egy új hangfalrendszer. Persze mekkora szar alak vagyok, mi? Van már egy király 5.1-es hangrendszerem, faládás, jól szól, de vérszemet kaptam, hogy itt nekem mindenből új kell.
Hát majdnem. A mostani hangrendszerem drótos. És jobb lenne egy drót nélküli. De szerintem nem fogok venni, egyrészt mert baromi drága, másrészet meg mert akkor mit csinálnék a mostanival.
Amúgy nnagyon atom cucc, megveszed egyesével a darabokat, lepakolod a szobában őket, és egymás között lezongorázzák, hogy ki hol van, és hogy kell szólniuk, hogy minden jó legyen.
Amúgy a drótnélküli érzés nagyon praktikus tud lenni. Most pl. a házimozirendszeremhez extra drótokat kell venni, hogy elérjenek a hangszórókig. Mert persze a fal mentén akarom vezetni őket, nem keresztbe a nagyszobán. Ha meg drót nélküli lenne, akkor csak leraknám a polc tetejére őket, mélynyomót meg be a szekrény aljába, és kész is vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése