Összes oldalmegjelenítés

2012. július 24., kedd

Marketing

Igazuk lehet azoknak a marketinges szakembereknek, akik szerint csinos lányokkal bármit el lehet adni. A minapjában sétáltam az egyik metrómegállóban, egész konkrétan a Longyang road állomáson masíroztam a 7-es metrótól a 2-eshez, amikoris az alábbi plakátot láttam meg. Nem volt nehéz észrevenni, mert az ÖSSZES plakát a megállóban ez volt:


Megálltam nézegetni, majd röpke pár másodperc után megfogalmazódott bennem: "Nem tudom, hogy mit reklámozhatnak, de kettőt kérek!"
Aztán később Sophie-tól megtudtam, hogy valamilyen online gaming show-t reklámoz. Háááát... a plakátról ugyan meg nem mondtam volna.

Következő esemény, némelyik reggel munkába menet láttam csinos rendőrnéniket. Vagyis mindig csak egyet, de mindig másikat. Kicsit fura volt, hogy milyen rövid a szoknyájuk, és milyen szűk a blúzuk, de hát gondoltam ez a nyári egyenruha. Mondjuk furcsa volt, hogy miért gyalogolnak ilyen távol az örstől, de nem akartam megkérdőjelezni a Bölcs Vezetőt. Mert gondolom ő küldte ki őket járőrözni.
Aztán pár nappal később észrevettem, hogy a mellettem lévő fodrászszalon egyenruhája is - micsoda meglepetés - rendőregyenruha! Legalábbis valami hasonló. Hirtelen értelmet nyert a rövid szoknya és a szűk blúz.

Mondom, igazuk van a guruknak: csinos lányokkal bármit el lehet adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése