Összes oldalmegjelenítés

2012. július 1., vasárnap

Hírek

Szeretem, hogy milyen pontosak a tudósítások manapság.
Reggel olvastam az Indexen, hogy Hong Kong tegnap ünnepelte a 15. évfordulóját, hogy végre visszacsatolták Kínához. Nagy ünnepség volt, a miniszterelnök is megjelent, és csak 1 embernek sikerült megkaparintani a mikrofont és különböző oda nem illő dolgokat mondani, de őt meg kidobták.
Ezután külön kitér a cikk, és itt mindjárt idézek, hogy a miniszterelnök leszögezte "a pekingi vezetés nem kivételezik Hongkonggal, nincs egy ország két rendszer-felállás, azaz a hongkongiaknak semmivel sincs több politikai szabadságjoguk, mint kínai szomszédaiknak."
Ezt eléggé furcsának találtam, mert eddig mindenhol azt hallottam, hogy pont hogy egy ország két rendszer a hivatalos elképzelés.

No aztán reggel megkaparintottam egy kínai újságot is (angol verziót, ha valaki megbotránkozott volna ezen), ott meg a SZALAGCÍM, öles, fekete betűkkel: "Our shared mission '1 country, 2 systems'". Szóval ennyit arról, hogy milyen megbízhatóan is vesszük át a híreket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése