Összes oldalmegjelenítés

2012. július 11., szerda

Egy kedves klub

Tegnap első alkalommal voltam látogatóba az egyik areámba tartozó klubban, és olyan kedvesen fogadtak, mint még sosem! Nem elég, hogy nekem adták a Best Table Topics Speaker díjat (amit amúgy nem én érdemeltem volna szerintem), de Area Governorságomra való tekintettel kaptam egy szép képeslapot és egy pohár(!) bort is. Lásd alant.

Este be is toltuk Sophie-val, szerintem finom volt. Illatra hasonlított az aszúhoz, csak persze erősebb volt. 23%. De maga a tény, hogy egy konzervszerűen lezárt üvegpohárban jött nagyon tetszett. A gesztus meg különösen.
Amúgy jókat is beszélgettem a tagokkal meg az officerekkel, és egy nagyon lelkes társaságot ismertem meg bennük.

Amúgy újfent rádöbbentem, hogy Area Governorként nem nagyon kell törni magam, hogy beszélhessek valahol. (Vagy lehet, hogy nem az Area Governorságom miatt van, hanem mert baromi híres vagyok.) A lényeg, hogy minden második nap megkeres valaki, hogy menjek a klubjába beszédet tartani, vagy értékelni, vagy akármi mást csinálni. Tegnap pl. este 10-kor hívott egy srác, hogy a hétvégi Club Officer Traininjükön segítsek az egyik tréninggel. Jó világ ez, sokat tudok gyakorolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése