Összes oldalmegjelenítés

2012. július 22., vasárnap

Még élek

Csak egy kis helyzetjelentés, hogy ne kapjon senki se szívrohamot. Élek és virulok, és rájöttem, hogy üdítő érzés Internet nélkül élni. Hihetetlen mennyi időt nem pazarolok így el! Egy hete nincs már otthon Internetem, és simább lett az arcom, kevésbé vagyok stresszes és még a pattanásaim is eltűntek! I love you Nointernet!

Azért ma este már lesz.

Hétvégén elmentünk Sophie-val a China Telecom irodájába, megint szembesültem vele, hogy mennyire elmaradottak itt a szolgáltatások, de a végén azért sikerült intézni egy évnyi Internetet. Lehet választani 10M/1M meg 20M/1M között. A különbség az, hogy az utóbbi kétszer olyan gyors, viszont csak 10RMB-vel drágább. Igen ám, viszont ha a gyorsabbat akarod, akkor kell fizetni plusz 300 RMB szerelési díjat és le kell tenni 500 RMB biztosítékot is. Totál nonsense. Szóval a végén maradtam a 10/1-esnél. Viszont jó pont, hogy már másnap (vasárnap) kijöttek beszerelni. Elsőre nem ment, másodszorra sem ment (nagyon érdekes, de ha be van dugva a kábel a lapotopomba, akkor lefagy!), harmadszorra, hétfő reggel már ment, aztán csak 15 másodperc múlva fagyott le. Most az lesz, hogy megvettem végre a monitorjaimat, megnézem, hogy a Windows bírja-e. Remélem. Aztán majd veszek egy WiFi routert, és a laptopot úgy használam. Hátha azzal már nem lesz baja.

Vasárnap elmentünk az IKEA-ba, elvertünk 2099,10 RMB-t polcokra, paplanra, paplanhuzatokra, lepedőkre, lábosokra, tepsire, tányérokra, ollókra, jégkocka (vagyis jégvirág) készítőre, meg még a jó ég tudja mire. De már majdnem teljes a háztartásom. Már csak egy normál felmosófa kell, mert a mostani a víz felszívására kifejezetten alkalmas, de a koszos padló dörzsölésére annyira nem.

Ja, mert most épp nagy nagytakakításba nagyok. Vagyok. Minden bútort elhúzok a helyéről, felseprek, felmosok, idővel csudaszép lesz a lakás. Francért kellett ekkora nagy hodályt vennem. :D

2 megjegyzés: