Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 13., szombat

Van basszusgityóm!

Tegye fel a kezét, aki azt gondolta, hogy az első hétvégémet unatkozással fogom tölteni! Wrooooong! Ahogy az elvárható, mind a két napra szerveztem magamnak programot. :D Szombaton volt az első band practice. Mármint nekem első. Az itteni zenekar az irodában próbál, van mindenféle felszerelésük (hangfalak, keverőpult, pedálok, hangszerek, elektromos dob, stb.) úgyhogy legalább a hely megtalálásával nem kellett vacakolnom. A próba egész más hangulatban telt, mint az otthoniak. 4 óra hosszú volt, de ebből kb. 40 perc volt az, amit én zenéléssel töltöttem. Októberre készülünk egy koncerttel, de az a terv, hogy csak 3 számot játszik a zenekar. Lesz még pár karaoke szám, aztán ennyi. Mondjuk a koncert is az irodában lesz, az iroda 5 éves évfordulója alkalmából.
Ben, aki eddig a basszusgitáros volt nagyon megörült nekem, mert így ő végre átnyergelhet gitárra. Olyannyire megörült, hogy mondta, hogy nekem adja erre a fél évre a gitárját, használjam egészséggel. :D Egy jó kis 5 húros Fender replika. Vagyis nem replika, de ugyanabban a japán gyárban készül, ahol a Fender gitárok is, csak a neve más. Még sosem játszottam 5 húros bőgőn, úgyhogy kicsit szoknom kell, de majd belejövök. Meg ugye vissza is kell állnom most a zenélésre, fél éve nem nyúltam gitárhoz. :)
Amúgy a próba hangulata nagyon jó volt, van pár szuper jó énekes, mi zenészek egy kicsit visszahúzzuk a színvonalat, de azért nem lesz ez olyan rossz. :) Lucas, aki az egésznek a főnöke egy iszonyat lelkes srác, és tényleg megtesz mindent, hogy mindig jó legyen a hangulat. Engem meg rögtön be is fogtak, hogy írjam le az akkordokat pár kínai számhoz, meg kottázzam le a zongora részt is. :D Szerencsére a zongora nem bonyolult, csak egy primitív dallamocska. Az akkordokkal már meggyűlhet a bajom. Főleg, mert meghallgattam itthon a számokat, és a laptopom hangszóróján olyan kis bután jönnek át a hangok, hogy pl. a basszust alig hallani. Remélem fülessel egy picit jobb lesz, különben bajban vagyok. :P
Próba után Bennel és Lucasszal elmentünk kajálni a lakásom környékére. A rengeteg masszázs szalon és csípős ételt felszolgáló étterem között találtunk azért egy olyat, hol van nem csípős is. It cukorban kisütött húst ettünk pl, ami nagyon finom volt. Egyébként érdekes módon mióta itt vagyok éhezek! Valahogy reggelire nem tudok olyan sokat enni, mint otthon, ebédre telezabálom magam, de 1 óra múlva már megint éhes vagyok, vacsorára meg ha itthon eszem, akkor csak instant tészta lesz a jussom, ha meg étterembe megyünk, mint most, akkor ugyanaz van, mint ebédnél. Lehet, hogy azért, mert itt lassabban eszem, megérzem mikor vagyok pont tele, és nem eszem többet, viszont így nincs is tartalék a gyomromban. Otthon ugye hamar betoltam egy fél disznót meg sok köretet, mire megéreztem, hogy tele vagyok, már rég túlettem magam. Cserébe egész estig nem voltam éhes. Na mindegy, valamit ki kell majd találnom, mert nem olyan jó állandóan korgó gyomorral mászkálni. :)
Kicsit ugrojunk még vissza a reggelre! 10-re állítottam be az ébresztőt, de rutinosan nem keltem fel rá. Félálomban voltam, de azért nem akaródzott még kimásznom az ágyból. Erre egyszer csak csengetnek! Tudtam, hogy ma jönnek majd takarítók, szóval annyira nem lepődtem meg, inkább csak az időzítésen bosszankodtam, mert pizsama nélkül alszom, és gyorsan össze kellett kapkodnom a cuccaim a lakás különböző pontjairól. Nem voltak elég türelmesek, úgyhogy okosan rámnyitották az ajtót, miközben épp a gatyámat húztam fel, de amikor felmérték a helyzetet, akkor meghagytak magányomban, és engedték, hogy fél perccel később én engedjem be őket. :P Egyébként elég hamar végeztek, kb. 20 perc alatt az egész lakást kitakarították, felporszívóztak, felmostak, kicserélték a törülközöket, az ágyneműt, flottul ment minden. Én meg közben olvastam, és igyekeztem nem zavarni őket.
Utána elmentem egy közeli(nek hitt) szupermarketbe! Ez azért nagy szám, mert eddig nem találtam ilyen nagyobb boltot, ahol be tudnék vásárolni akár még európai kaját is. Az egyik kollégám javasolta ezt a boltot, kb. 20 percnyi járóföldre van tőlem, feltéve, ha nem tévedek el. Szerencsére csak picit tévedtem el, úgyhogy 30 perc alatt így is odaértem. Vettem bort, sört, kenyeret, margarint(!), műanyag papucsot*, felvágottat, sajtot és fogkefét. Sajnos a bankkártyám nem működött a fizetésnél, úgyhogy kénytelen voltam kp-t használni. Ez nagy szívfájdalmam, mert nem ez az első alkalom, hogy nem működik a kártyám. Van két dombornyomott MasterCardom, egy bankkártya meg egy hitelkártya, de a legtöbb bolt nem fogadja el. Itt nem elterjedtek a chipes kártyák, és valamiért az enyémeken nem működnek a mágnescsíkok. Hétfőn majd konzultálok pár külföldivel az irodában, hogy ők hogy csinálják, meg felhívom a bankomat, mert ez annyira nem vicces. Főleg most az elején jó lenne, ha tudnám használni őket, amíg pár nagyobb kiadást megejtek. Ja, mert a pénzfelvétel sem fenékig tejfel! Fel akartam venni 4000RNB-t, de az automata közölte, hogy 3000RNB a max, amit egyszerre fel lehet venni. Mondom, akkor legyen 3000, erre meg kiírta, hogy invalid amount. Hát nyazsgem! 2000-et aztán már kiadott, remélem ezzel kihúzom a hónap végéig, mert most már megvolt a havi 2 pénzfelvétel, a következő már jó sokba kerülne. Na mindegy, majd megoldom ezt is valahogy. :) Igazából már csak egy telefont kell vennem, ami esetlegesen egy nagyobb kiadás, de lehet, hogy inkább valami egyszerűt veszek csak, amivel csak telefonálni tudok.

*Ja, a műanyag papucs. Szóval mielőtt lementem úszni pár napja felforgattam az egész lakást, hogy hová tettem a papucsom. Sehol nem találtam. Minden fiókot, szekrényt kinyitottam, a bőröndjeimet átnéztem, stb. Elég hülye érzés volt, mert meg mertem volna esküdni, hogy elhoztam magammal, de igazából nem tudtam felidézni, hogy kipakolásnál láttam-e. Aztán meggyőztem magam, hogy biztos otthon hagytam. Nem baj, 400 forintért vettem egy másikat, amit amúgy még nem volt alkalmam használni, de az mellékes. Erre egy nappal később elkezdtem töprengeni, hogy vajon hol lehet a kokszom? Ezt sem láttam már egy ideje. Megint kinyitogattam minden fiókot, szekrényt, átnéztem a bőröndjeimet, de ezt sem találtam. Arra viszont tisztán emlékeztem, hogy ezt elhoztam magammal, szóval nem adtam fel. És ekkor, ahogy nézegettem a szekrényeimet, egyszer csak észrevettem egy kis fiókos objektumot a széfem alatt. Hm… vajon ezt átnéztem múltkor? Hát peeeeeeersze… hogy nem. Felső fiók: falmászó cuccok. (Tényleg, ezeket sem találtam eddig!) Középső fiók: papuuuuucs! Alsó fiók: koksz. Szóval most már válogathatok is ha uszodába akarom menni, hogy melyik gumipapucshoz van éppen kedvem. :)

1 megjegyzés:

  1. Jó olvasni a híreidet!
    Elképzeltem, mekkora lehet az a lakás, hogy egy papucsnak ennyi remek búvóhelye lehet benne.

    VálaszTörlés