Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 10., szerda

Az első nap

Miután kicsit kipakoltam, és lezuhanyoztam, bementem az irodában. Szerencsére egy metróval ott vagyok, úgyhogy kb. fél óra alatt bent tudok lenni. (Ebből 2 x 10 perc séta a metró és az ingatlanok között.)
Bent némi keresgélés után megtaláltam az irodát, majd a kollégáimat is. Szépen bemutatkozott mindenki mindenkinek, majd egy picit dolgoztam. Vagyis e-maileket olvastam, ha egész pontos akarok lenni. Aztán elmentünk a kollégákkal ebédelni egy olasz étterembe, ahol egész jó kaját adtak. Csak az adag volt kicsi. Délután aztán véres kardként körbe mutogattak az egész szintnek, de azt kell, hogy mondjam szerencsés volt a hadjárat, mert mire visszaértem a székemhez megválasztottak VP Educationnek az itteni TM klubba, és kineveztek a céges zenekar basszusgitárosának. :D
Este aztán igyekeztem hamar hazajönni, mert nagyon fáradt voltam, és tényleg, nem is pakoltam ki a bőröndökből, hanem egyzerűen beledőltem az ágyba. Fél hétig fel sem keltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése