Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 15., hétfő

Telefonom is van :)

Csak egy nagyon gyors bejegyzés ma este, mert már éjfél van, és holnap munka. Végre sikerült telefont szereznem. Vagyis, ha egész pontos akarok lenni, új telefont nem is vettem, csak SIM kártyát. Lex elkísért egy boltba, ahol némi szerencsétlenkedés után sikerült is nyélbe ütni az üzletet. Úgyhogy innentől kezdve a magyar számom inaktív, aki mindenképpen a hangomra kíváncsi annak +86 139161 00661
Ebédre ma tengeri kaját ettünk, de nekem nem jutott belőle sok. Na nem azért, mert nem hagytak volna a kollégák, hanem egyszerűen nem ízlett. Szóval majszolgattam a rizsemet, néha próbáltam rátenni valami zöldséget, de azért annyira nem volt királyi lakoma. Este TM-re mentem, megint egy új klubba, ahol megismerkedtem pár érdekes emberrel, néhányukkal még este elmentünk vacsorázni, és nagyon jó volt a hangulat. Mire az egy üveg sör lecsúszott, addigra a helyi srácnál már talán túl jó is. Tényleg igaz, hogy az itteniek nem bírják annyira a piát. :P Utána este kicsit eltévedtem hazafelé (mert ugye le van zárva a kijáratom, és egy új útvonalat akartam keresni), de aztán végülis megtaláltam a szállásom. Most meg egy gyors zuhany, aztán irány az ágy. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése