Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 10., szerda

Orvos, ebéd, Toastmasters

A korai kelés előnye, hogy volt időm reggel elrendezni a cuccaim, és nagyjából rendet rakni, hogy a takarítónőt ne teljes káosz fogadja. Még zuhanyozni is volt időm, ami itt kb. kötelező reggel és este, sőt ha tehetném minden órában zuhanyoznék egyszer. Vagyis csak akkor, ha abban az órában jártam kint.
9-kor volt randevúm az egyik kontaktommal, aki elrendezte a dolgokat az 'üggyel' kapcsolatban. Ez egész pontosan azt jelenti, hogy elvitt a Health Bureau-ba, ahol megcsinálták még egyszer ugyanazokat az orvosi vizsgálatokat, amikkel otthon 2 hetet szenvedtem, csak éppen itt kb. 10 perc alatt. Ennyi volt az effektív vizsgálódás, de legalább 1 órát vártam összesen. Amúgy nagyon flottul ment minden, minden orvos pont annyit tudott angolul, amennyit kellett (lie down, stand here, right arm, stb.).
Kémfotó a dokinál: öltönynadrág (ami nem látszik) és mellkasnál összekötött fürdőköpeny! :)
Kb. fél 12-re értem be az irodába*, ahol is nem sokat tétlenkedtem, délben már a céges TM klub meetingjén ültem. Látszik, hogy kezdő még a klub, de nagyon lelkesek az emberek, és volt egy haladóbb vendég, aki nagyon jól beszélt, és nagyon hasznos visszajelzéseket adott a végén.
Meeting után elmentem kajálni 2 újonnan megismert kollégával, akik elvittek (sőt, meghívtak) egy elegáns étterembe, ahol 3-an fizettünk kétszer annyit, mint tegnap 6-an. Több volt egy pohár víz, mint tegnap a kajám!!! Összesen 510 RNB-t fizettek, és mint kiderült van az iroda mellett egy muszlim tésztás, ahol 15 RNB-ért kapunk egy hatalmas adag kaját. :) Úgyhogy azt hiszem azt a helyet valakivel megmutattatom magamnak. :P
Ja, és hogy még tetézzem, nem csak drága volt a hely, hanem nagyon lassú is volt a kiszolgálás. Olyannyira, hogy elkéstem miatta az első meetingemről. De még milyen meetingről! Az itteni EI főnökével!!! 3-kor ugrott be, hogy ma valamikor kell találkoznom vele. Viszont itt nincs BlackBerry-m, úgyhogy fogalmam sem volt, hogy mikor. Mivel mind a két ismerősöm VP, ezért náluk volt, és gyorsan felhívták nekem az ED asszisztensét, hogy mikor is van a meeting. Hát persze, hogy 3-tól volt. Gyorsan visszarohantam az irodába (meglepően hamar vissza is értem), és 3:10-kor kopogtattam megszeppenve az ajtaján.
Mondta, hogy semmi baj, menjünk le a Starbucksba. Itt meghívott cappuccinora meg cheese cake-re, beszélgettünk egy jót, és a fél órás meeting 4:10-kor már véget is ért. :) Tele van meglepetésekkel ez a hely!
Ezután tényleg dolgoztam egy kicsit... ja nem. Callban voltam 6-ig, amikor is leléptem, mert este volt egy másik TM klubnak az űlése. Relatíve könnyen meg is találtam a helyet (csak a legvégén voltam gondban, akkor vagy 10 percet bolyongtam, mire a konkrét épület is előkerült), és egész jó volt a meeting maga. Sok advanced member van, de valahogy nem éreztem azt a magával ragadó érzést. Lehet, hogy a kínai angolt nem értem még eléggé, és ezért nem tudok annyira ellazulni. Na mindegy, azért megnyertem a TT contestet, és legalább 5 névjegyet begyűjtöttem. Milyen jó, hogy hoztam magammal egy csomó névjegyet, mi? Hát még ha nálam is lettek volna. :P Na mindegy, okultam ebből, és innentől kezdve mindig tartok magamnál.
Az egyedüli szívfájadalmam, hogy nem találtam még egy rendes boltot a környéken. Van egy kis ABC rögtön a lakásom mellett, de nagyon minimális a készlete és nem is beszélnek angolul. Úgyhogy egyelőre csak különböző szarokon élek, mint a pirítús, édes kenyér vagy Snickers.

*Az utam az irodába roppant kalandos volt. Ez a taxis még őrültebb volt, mint az előző. Dupla zárvonalnál átment a SZEMBEJÖVŐ sávba, és úgy dudált a normálisan közlekedőkre!!! Icipicit ijesztő volt, főleg mert úgy vannak megcsinálva a taxik, hogy hátul nem tudod bekötni magad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése