Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 13., szombat

Do you have a name card? Of course!

Összezavarom és megosztom a közönséget azzal, hogy a kronológiát felborítva egy korábbi élményemről számolok most be.
A fenti választ nem az első alkalommal adtam, amikor nekem szegezték ezt a kérdést. Bár hoztam magammal egy csomó névjegyet, álmomban sem gondoltam volna, hogy itt ekkora szükségem lesz rájuk! Ahány TM meetingre elmegyek, mindig névjegy csere-bere zajlik a végén. Az első alkalommal még nem volt nálam semmi, úgyhogy akkor csak én gyűjtöttem be párat. Innentől kezdve viszont rutinosan mindig magamnál tartok néhányat, és milyen jól teszem, mert a leglehetetlenebb pillanatokban jön jól. Najó, annyira nem lehetetlen pillanatok, de mégis. A pénteki gyűlés után pl. annyira szimpatikus voltam kb. mindenkinek, hogy az ÖSSZES névjegyemet, ami nálam volt elosztogattam. És még lettek volna jelentkezők. Úgyhogy amint hazaértem gyorsan feltöltöttem a készletemet, hogy következő alkalommal megint legyen elég.
Ja, és fogok csináltatni céges névjegyet is, mert üdítő változás Magyarországhoz képest, hogy itt ismerik a cégünket, ráadásul nagyon jó híre is van. (James megkért, hogy ne írjam le a cég nevét, mert az már reklám, és ugye egyeztetni kellene az isten tudja milyen részleggel, amit nem akarok, úgyhogy legyetek szívesek ti se említsétek esetlegesen a kommentekben.) Szóval amikor bemutatkozok, és mondom, hogy hol dolgozok, akkor mindig elámulnak az emberek. :) Ha meg ráadásul céges névjegyet is tudok adni (a mostani TM-es helyett), az talán még jobb lesz. Csak hát tényleg kellene egy telefonszám, hogy valamit rá tudjak írni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése