Összes oldalmegjelenítés

2012. október 24., szerda

Professional Speaker

Hehe, hát ez is megtörtént végre. Megvolt életem első "professional speaker" beszéde. Ez a mi esetünkben annyit tesz, hogy Toastmastersen kívül beszéltem egy nyelviskolában. Arról tartottam tréninget, hogy hogyan rakjuk össze a beszédünket, illetve úgy általánosságban, hogyan rendezzük a gondolatainkat, hogy az érthető legyen másoknak is.
Én persze úgy képzeltem, hogy már ez első alkalomért 1 millió RMB-t fogok kapni, de mint később kiderült ez csak egy demo session volt, szóval semmit nem kaptam érte. Ami mondjuk nagyban aláaknázza a dolog "professional" jellegét. :) De ha úgy vesszük ez ugródeszka az első pénzes melóhoz.
A visszajelzés persze pozitív volt, és a főnök már le is akart szerződtetni minden hétvégére, de az nekem túl kötött, úgyhogy az ügynököm (Sophie) most arról tárgyal, hogy meghívásos alapon működjek, tehát nem minden hétvégén mennék, hanem előre lefixálnánk, hogy most tartok 2-3 hétvégén keresztül egy tréningsorozatot, aztán egy darabig akkor megint nem vagyok. Így egyrészt nem vagyok annyira röghöz kötve, másrészt meg tudok más helyekre is menni, 2 millió RMB-ért. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése