Összes oldalmegjelenítés

2012. október 12., péntek

Ilyet még nem tapasztaltam

Nem tudom, hogy ilyen című bejegyzésem volt-e már. Még az is lehet, hogy igen, mert szeretem ezt a mondatot.
Ha volt, az persze nagyban aláásná a hitelességét a mai irománynak. :)

Megdöbbentő dolgot fogok most mondani, mégpedig a közlekedésről. És jót!
Észrevettem egy remek tulajdonságát az itteni autósoknak. A piros lámpa után, 99.9%-ban kivárják a zöldet, nem indulnak el már a sárgába. Ez nem hangzik olyan nagy dolognak, de itt valahogy úgy vannak beprogramozva a lámpák, hogy legalább 2-3 másodpercig sárga, mielőtt zöldre váltana. Én már ott toporgok a biciklimen, meg legtöbbször el is indulok, amikor a sárgát meglátom, de az autósok szépen kivárják a zöldet. (Amit a múltkor írtam, hogy az emberek hamarabb elindulnak, az a biciklisekre vonatkozik. A hozzám hasonló patkányokra.)
Ezen a felismerésen úgy fellelkesültem, hogy követem én is a jó példát, és nem megyek bele a sárgába, hanem kivárom azt a pár plusz másodpercet, és csak akkor indulok.

Kis intermezzo, még mindig van, hogy megbámulnak az emberek, hogy miért állok meg a pirosnál ha egyszer biciklivel vagyok. Kíváncsian várom mikorra jut el a kis gyík-agyukig, hogy a lámpa mindenkire vonatkozik.

Na de intermezzo vége, ez ma egy pozitív bejegyzés a közlekedésről. Elhatároztam, hogy ilyeneket is keresek az úton, hátha akkor jobban fognak telni az úton töltött óráim.

Teljesen más téma, és csak úgy halkan jegyzem meg, mindenféle nyomatékosítás nélkül, hisz egész apróságról van szó, talán még írni is felesleges róla, hogy holnap reggel indulunk Thaiföldre. Egy hét, utazással együtt, de innan az csak 4 óra.
A szombatot, vasárnapot Bangkokban töltjük majd, hétfőn meg tovább utazunk egy paradicsomi kis szigetre, ahol egészen péntekig lebzselünk majd. Búvárkodni tervezünk, motorozni a szigeten, süttetni a hasunkat a hófehér tengerparton, én mindenképpen akarok egy függőágyas pihenést valamikor, aztán még ki tudja mi mindenre lesz idő.
Még sosem voltam ilyen tengerparti nyaraláson, úgyhogy izgatottan várom.

Annyit kell nektek elviselni, hogy egy hétig most nem jelentkezem. Bár ez az utóbbi időben nem újdonság, talán fel sem fog tűnni a változás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése