Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 2., csütörtök

TaiFeng

Ejtsd: tájfön. Értsd: tájfun.

Már tegnap is sok helyen az volt a téma, hogy 2 tájfunt is jósoltak Sanghajra. Az egyik eltűnt, a másik meg irányt váltott, szóval ezzel én lezártnak tekintettem az ügyet, de aztán csak jöttek a hírek, hogy mégis lesz, mégsem lesz, stb.
Nem nagyon érdekelt a dolog, az én elméletem az, hogy Sanghajban nincs tájfun. Hong Kongban van, Sanghajban nincs. Persze nem tudom mire alapozom ezt, biztos nem arra a fene nagy kelet-ázsiai tapasztalatomra.
Na de a lényeg, hogy ma amikor felkeltem, hallom ám, hogy a szomszéd már tologatja a bútorait. (Amúgy ma rohadt vicces volt, 8:00-kor nekiállt fúrni, de 5 perc múlva már abba is hagyta, és csak 9 után kezdte újra. Mintha csak azért csinálná a 8 órás fúrást, hogy engem felébresszen.) Szóval hallottam, hogy tologatja a bútorait. Mondja nekem Sophie, hogy ez a szél. Mondom neki, ugyan már, csak a majom szomszédom. Erre kinézek az ablakom, és tényleg a szél! Nem csavarta ki a fákat tövestül, de azért elég erősen fújt.
Aztán ahogy elindultam munkába, érzem ám, hogy alig van szél. Na, szép, mondhatom! Már beleéltem magam egy jó kis tájfunba, erre éppen csak "fújdogál a szelecske" - hogy Dédnagymamám idézzem, aki amúgy egy orkán erejű vihart kommentált így.
Na de itt jön a csavar a sztoriban! Ma taxival mentem az irodába, azt nem burogatta fel, viszont amikor kiszálltam az épület előtt, alig bírtam megállni a lábamon! Ez most egy kis túlzás, de a lényeg, hogy itt már baromi erősen fújt. Nem tudom, hogy nálam a házak blokkolták, vagy a tér-idővel volt valami baj (már ha az baj, hogy nem dönt le a lábamról a szél), de a légyeg, hogy az utazás végére azért megéreztem a tájfun erejét. Majd kiderült, hogy van-e benne még több is, vagy ennyi volt.

Más téma. Sajnos el kellett halasztanunk Sophie-val a hétvégi kirándulásunkat, mert haza kellett utaznia ma reggel. Sikeresen lemondtuk az összes foglalásunkat (vonat, hostel, hotel) aztán majd egy másik hétvégére újraszervezzük.

És megint más téma. Tegnap este megrendeltük a maradék holmijaimat is: hangfalpárt az asztali gépemhez, külső hangkártyát a laptophoz, projektort és vezeték nélküli routert, hogy a laptopról is tudjak internetezni. Meg az iPadről is. Meg majd a csilivili új mobilomról is. Ha egyszer végre megveszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése