Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 13., hétfő

Az évszázad bulija

Köztudott mekkora parti állat vagyok! És hát nem hazudtolhatom meg magam itt sem, muszáj edukálnom a helyi szubkultúrát, hogy milyen is egy igazi, jó magyar buli. Van már sör, bor, pálinka, Jager és kísérő is.
Péntek este tartom majd a lakásavató bulim (illetve az első lakásavató bulim), ahová a kollégákat hívtam meg. Egyelőre még nem jeleztek vissza túl sokan, de azért pozitív vagyok, hogy jönnek elegen. Ha meg nem, több pia jut nekünk.
Kitakarítottam az egész lakást, eltűntettem minden bizonyítékot, ami Sophie itt létéről árulkodhatna (ugye az irodában ez még mindig titkos), beszereztem a takarmányt, és rendbe raktam a maradék kábeleket is. Rohadt jól néz most ki a hangfalrendszerem. :) (De a következő akkor is drót nélküli lesz.)
A terv, hogy rendelünk pizzát, én sütök palacsintát, mindenki hoz valamit rágcsát vagy italt, közösen kirakunk egy puzzle-t (lehetőleg kissé pityókásan), lehet közben csocsózni, hangszereket kipróbálni, táncolni, filmet nézni, beszélgetni, stb. Nagyjából ennyit terveztem, és bízom benne, hogy a sör meg a Jager megteszi a magáét.
Azt a pálinkát, amit a kollégáimtól kaptam búcsúajándékként nem akarom kinyitni, mert ahhoz túl jó, hogy itt szétosztogassam. Sophie-val már megkóstoltuk, és hát NAGYON jó. De van valami szláv szilvapálinkám, azt azért meglékeljük.

Majd a hétvégén beszámolok, hogy mi lett az eredmény.

1 megjegyzés:

  1. Összesen hány lakásavatót tervezel?
    Vagy majd meglátod, hogy az első után mennyi ital marad?

    VálaszTörlés