Összes oldalmegjelenítés

2013. február 13., szerda

Szitáló eső, Bentley

Ma láttam egy Benltey-t. Pont előttem kanyarodott be a mélygarázsba. Pár napja meg egy Lamborghini körözött a Century Park körül, na az nagyon jól nézett ki. Aztán van itt a környéken egy metál pink színű Maserati GranTurismo! Ez az ocsmányság netovábbja, de valahogy mégsem tudtam levenni róla a szemem. Már kátszer is láttam.

Na de beszéljünk inkább a világmegváltó felfedezésről, amit ma reggel tettem: szitáló esőben is fossá lehet ázni!

Kinéztem az ablakon, láttam, hogy szomorkás, ködös-légszennyezett idő van, kitettem a kezem az ablakon, éreztem, hogy haloványan szemerkél valami, de úgy gondoltam, hogy ez nem kiált esőkabát után. Felpattam szürke (valaha fehér) paripámra, és elkezdtem kerekezni. Félúton kezdtem érezni, hogy a combomon a nadrág mintha kicsit nedves lenne. Háromnegyed úton már szinte biztos voltam benne, hogy a combomon a nadrág vizes. És mire megérkeztem az irodába hát bizony fossá áztam. Szerencsére a kabátom megvétde a létfontosságú szerveket, mint például az arcom, de mind a két combom csurom vizes lett. Amúgy nem csak a direkt ráeső eső miatt, hanem amiatt is, ami a kabátomról folyt egyenest a combomra.
Most kibéleltem a lábam és a nadrágom közti űrt papírtörlővel. Így ha most lépnék fel valami rock koncerten azt hinné a visító közönség, hogy hatalmas farkam van. Aztán tettem egy kis papírt a combom köré is, hogy a lábam is nagyobbnak hasson, meg hogy a vizet is feligya valami. Most talán még bűntetlenül be is brunyálhatnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése